18 Eylül 2014 Perşembe

yine bir gün hep beraber bizdeydik,, sardalye de vardı :D

***olgun insan , olgun meyva gibidir... ikisinin de ne hamı  , ne çürüğü gereken tadı vermez..
***para ; hiç bir fakiri zenginleştiremez...
***kendimi göz altına alıp, eve hapsetttim :)
***Zarif kadinlara ,oynamak yakişmaz..onlar hep ritmik bir ahenk icindedirler...
***Birinin cok kotu birsey yaptigini dusunuyorsan ,,tam tersini dusun..sonra ne kadar kotu dusundugunu gor ve komik ol :)
***Herkes,  biraz kendi karanliğinda , gölgelenmeli zaman zaman...
***Sevgiler de derece derece...O'nun cok sevdiklerinden az varsa O napsin......??
***No "müdehale" no copy..
***Anıları paylaşırım...güzelliği paylaşırım ama "asĺı" koleksiyonumdur..:)
***5 duyunun dahil olmadigi , hic bir algi , tam degildir...
***Ben .. " bu yanlisi o yaPmaz " demedim....... "sen yapmazsin" dedim....
***Dış savaşlar da strateji vardir... iç savaşlar da ise duygusal ölümler...o da öldüresiye....
***Ne kadar guzel matematikciydi...benim matematik hocam.. hala dimdik karşima çıkan...
***"Ben " diye anlatirsan "bence " diye bitirirsin.. "sen " diye anlatirsan "sence " ??  diye biter mevzu....
***'bak şunun haline ' dedirtmeyeydin iyiydi be soytarı...
***sanal alemde sık kullandığımız '' paylaşarak çoğaltın'' cümlesi.... gerçekte ne güzel bir öneridir.... anlayana...
***(bu)  neden mi önün de...?? aynı sen de ondan... yüzleş kendinle...
***hedef kitlen ona kızanlar buna kızanlar değil, hedef kitlen seni seven ,sana inanan oldukca kazanırsın...
***hiç bir tanımadığım için,,, hiç bir tanıdığıma, saygısızlık yapmayalı , öğreneli çoookk oldu...
***akıllı insanlar, anladıklara şeylere itiraz edebilirler,.. anlamadan konuşmak ,aptalların işidir.
***bize uykuya dalarken, elimize , yanımıza birşey verip oynamayı öğrettiler, ya da koyun saymayı..(hayvanın bile adına bak ) seçin ve uyuyun:)
***herkesin düşündüren güldüren anlamlandıran insanlara hayranlığı arttı ... bu salak devirde...
***birşey diyosun... O  diyemeyenden,, farklı gözüküyor işte dediklerin....
***çoğu insan geceye saklanır... ben geceyle kaplanıyorum..
***gözümün gördüğü herşey güzeldir,,, gözümle görmek de..
***toprak ve çamurdan çok şey olur da... balçıkla oyun bile oynanmaz ki...
***toplu tiksinme merasimimin , ibretlik konukları için hazırım :)

 HARİKA SAN..

 SEVGİLERİMLE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz