27 Eylül 2014 Cumartesi

..bilmemek belki de ' ya öyle değilse' gibi,,, aslında bildiğini sanıp , bulduğundan korkmaktır.....



-Bilmediğim şeylerden çok korkarım dedi iç ses..
-bildiklerinden dolayı dedi 2. iç ses...

onları karşılıklı konuştururken fotoğrafa takıldı gözü... ve kendine takıldı sözü....

- bilmediğin nedir...??  daha önce öğrendiklerini de bilmiyordun?? öğrendin.. hıımm öğrettiler.. anladım.. demek sen kendi kendine ,yalnızken öğrenmekten korkuyorsun öyle mi?? fakat öyle olsa.. bunca şeyi her yerden defalarca , araştırıp okumaz, not etmezdin?? eh o zaman bu da değil... ne demek istedin o cümleyle....  

----- dur sana fotoğrafla anlatayım neyi bilip , neyi bilmediğimi... sanki o görüntünün üzerinden, içime doğan hissiyatla anlatabilirim bir şeyler.... yani ben onun üzerinden anlatırım... sen ÖZÜnü alırsın...  o yüzden çok seviyorum ikinizi.... ve sonra üçümüzü... sen , sen ve ben .. :) lütfen benimle kapılara bak ben anlatırken...

bunlar benim içeriye bakış açım :)

1. (kap) ı  geometrik desenli verev teyze oturuyor olmalı.... duvarda ki taşlarla örtüşmeyen, küflülük var gibi...
2.(kap)ı heeyy sanki eski bir ticarethane kapısı... kimbilir ne hikayesi vardır içerisinin... burasının sahibi kim ki??? belli ki çok zamandır gelmiyor..
3. (kap)ı güzel yapmış kadın, beyazı severim... ama ya annesiyle yaşıyor.... ya da kendisi 60 yaş üstü...
4.(kap)ı bu ne böyle , eski aliminyum kapılardan beter... nu nebi müftüsü mü var içeride..?
5.(kap)ı parola...; kırmızıyı sevmeyen giremez....!!  kapımız , korunmak için değil,,,, sevilmek içindir..ardı koskocaman bahçeden geçilen bir konaktır....:)
6.(kap)ı hıımm çiçekler  coşmuşş.... sevgisini yansıtan bir yürek olsa gerek... fakat kendisini nasıl kapatmış öyle... maviyi seçmiş olabilir korunmalık... duvarları sade... ama üst ,dört ,küçük pencere çok puslu... küsmüş o bir şeylere.....
7. (kap)ı hadi be sende...!! kaportacı girişi gibi...
8.(kap)ı güzelsin, doğalsın, kırmızısın, modernleştirilmişsin...  üzerinde ki gölge çiçeğine bayıldımmm ..storun bile var.. genç olmalısın :)
9.(kap)ı mmmmhh seni yapan şirin tasarlamış, değişiksin... basamağının basışı bile değişik, mikail mavisi... hemen yanında pencere.... kimlerin yolunu gözlüyorsun demiycem.... buna gerek yok.. senin yanan ışığın onlara yeter :))
10.(kap)ı avluda mı büyüdün sayın abim :)) girince girmiş mi olucaaz , yoksa ilk sınavı mı atlıycaz??
11.(kap)ı ahanda üçü beşi bir arada taklitci seniii... ama ben daha önce gördüm de biliyorum... sen görmeyenlere amma yutturursun haaaa kendini....
12.(kap)ı annaa hırsız girmiş... camı kırmış... salak işte nasrettin hoca mısın sen..?? kilidin oaya cam konur mu hiç??
13.(kap)ı aaaa ne güzel depo... kapısı demir dimi?? :)
14.(kap)ı ooofff dayı emmim, ermiş mi tutucu mu ,mensubluğunu merak ettim... kendisi mi ağabeysi mi... içeri girsem de bir dinlesem...
15.(kap)ı vahh ninnemmmm ne inek sokmuşsundur sen bu dama :)
16.(kap)ı heyy pansiyoncu... renginin bile tonu denişik... bilmiyorsan bi soraydın iyiydi.. :)

17.(kap)ı dan ,,32. (kap)ı ya kadar  olanları hep diğerlerinin muadili.... doğadakiler gibi... türlerin cinsleri, çeşitleri, değiştirilmişleri, oynanmışları, taklit edilmişleri.. özenilmişleri, daha önceden görülenler tarafından görülmüşleri... bazı bakanların , hiç görmemişleri .... vs vs

herkesin , bakışı , algısı, algıda seçiciliği, hikayesi, iç DÜZENi, hatta düzensizliği, farklıdır...  AMA ..bilmemek belki de ' ya öyle değilse' gibi,,, aslında bildiğini sanıp , bulduğundan korkmaktır.....

SUSAYIM BEN ARTIK  SEVGİLERİMLE.. :)

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz