18 Eylül 2014 Perşembe

EFTEN PÜTFEN SÖYLETENLER...

***sorun bildir kısmına, kendini bildirsene sen... :)
***Olmamış hallerden , kendini haklı çıkarma  sebebi,, bütün olanlar içindir.......
***Icimde kalabalik bir boşluk var...
***O sahnede oynuyor , Bu çamurla oynuyor ŞU uzvunla oynuyor ....oynayin canim siz...;)
***Borçlu kağıdından zıvana mı olurmuş ,, çektiğiniz çileye bak ;))
***Senin gibiler sürünür , genlerinden örnek aldiğin bu..! Benim gibiler sürdürür...örnek aldığım bu..!!!
***Benim hiç "ay beni yanlış anlamasinlar " diye doğruladiklarim olmadi...onlari  yanlis anlamasinlar diye yalanladiklatim dogrudur..
***Benim için gel de , fakirliği , gördüğünü kaybetmişlikte bul...ağlama  ... senin için hep yOktu...
***Mahalli yorumlar da olacaktir elbet... bu da akışın  zorunluluğundan...
***Her cümle bir tweet .. niye hikaye yazar ki insan..cümle kur di mi .. ;)
***Gözün alışınca bakmazsın.. çünkü göz alışırsa güzeli çirkini ayırt ediyor olursun. Fark etmiyorsa da bakip enerji sarfiyati yapma zaten....
***Zenginleri kiskanan fakirlerin , başariyi kiskanan aptallarin politikasi oldu sosyal demokratlik.....fakir ve aptalca surup yenilmesi bundan
***sakıınn ideal peşinde koşma sen... kanadın boklu, sıçratacaksın...
***seksin özgür ruhunu arıyor isen,,, seni seçmiş olması lazım... seni de denemiş değil.... (görev adamı)
***ben şuraya bir 'iyi geceler' bırakayım.. olanı var olmayanı var, duyanı var duymayanı var, duyupta kıymetini bilmeyenler konumuz dışı ..
***kaybedenler kulübünün,' kazananlar' çıkış kapısında, hep bir müddet beklemişliğim oldu ,paylaşmak için....
***kendinleştirerek sevmek, hayvan severlik değildir... onların doğasında ,insan kuralı yoktur...ben rahat edeyim, o burdan yesin...seviom leyn
***at kadehi elinden, al kalemi eline,,, ve açılın azıcık,,, önümü göreyim....
***joker: beklenenin yerini alan ,,,, ve de yere 'atıldığında',,, misli kazandıran....KART..
***üşüdüğüm doğrudur... iyi yolculuklar ,istikbaline yolculuk eden, minik tuana... iyi geceler herşeye alıştıran büyüklük....
***bir şey iyileştirmek , talep ve ihtiyaç meselesidir... kötüde kalmak istemek ise tercih meselesi.....
***ben küsmem ki.. tükenirim...tüketirsen...
***hor kullandığın herşey , vaktinden önce eskir...
***ben senin, hep kötülükte çaba ve başarını görmüşüm.... nasıl iyi der, iyi düşünebilirim ki... yanılırım..yanılırsam bir daha ...dahası yok..
***kimi kendini kayırlar kimini de allah kayırlar...
***kadın gibi değil,, bir güzel karı kılıklı...
***O yalan atmayı seçiyor olabilir...,,siz inanmayı seçmeyin...
***beklenen tufan geldi,, ahmak ıslatıyor.. :)
***basit düşünce ayrı şey,,, bayağı davranış apayrı....
***sana değer katmıyor, tam aksi değersizlik yaşatıyor.. o bir sıfır... seni,, ( x) çarpıp, yok ediyor..

 SEVGİLERİMLE...

 HARİKA SAN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz