18 Eylül 2014 Perşembe

köpek alıp tospa gibi sevmek olmaz ki.... dimi :)

***benim ağzımdan küçük çıkanlar, sende büyükse, muhakkak zaman yanlıştır.... ,,,elbette sen doğrusundur yani :))))
***hem affediyor, hem de afettiğim için kendimi affediyorum... bir daha affetmemek adına...
***yere oturtulan minik bebekler gibi, etrafımızda börtü böcekler gezse, tuttuk onlarla oynadık..
***IQ su EQsundan yüksek olanlar, aşkı çıkarabiliyor, bölebiliyor, çarpabiliyor ama bir türlü toplayamıyorlar...
***yeni farkettim ; yok saydığım insanları cümle içinde kullanmıyorum..
***Kendisyle olmanin tadina varinca insan hicbir kendini bilmezi istemiyor artik.....
***Üzülüyorum , ruhumu bilenlerin kötü kelamlarina... sonra ..o da geciyor beklerken...
***temiz değil, tertemizlik dahilinde gereken herşey hatta gerekmeyenler bile ,yoğun bir gayretle ,nihayet bitmiştiiirrrrr.....
***ilhamın nerden geleceği belli değil..... bakınmaya gerek yok.. önüne dikiliyor bazen :)
***aynı şeyleri,aynı versiyonda neden deneyimlediğini sanıyorsun fikirsiz..!ders almadığından elbette..yani vicdan takipte ..ve aynısı olmasın
***kendi dünyasında başrol alamayanlarla dolu ortalık....
***yeniliklerin içinde , kocaman eski kaldım ama ççokk memnunum güzel eskittiğim herşeyimden....
***kaptırdıktan sonra koyvermek kolay, elbet... lakin.. kapan iyi değil..
***ahtapotu sevin... iyi geceler :)
***iki adımlık mesafeler, bazen bir ülke boyu gibi....
***dokunmak, ne muhteşem bir sihir...
***Haz almak varken , hazmetmeye kaldik.....
***bu vakitte ya vicdan azabı martavalları olur, ya da sokakta ki tatminsizliğin ,iz düşümü....
***çingene pembesi geceler :)
***aptal askerlerle savaşmayalı çok oldu..,, ne diye elimi kana bulayayım ki... mal mal duranlardan, kahraman olmaz ki..
***aptal insanların kendi fikir ve cümleleri olamaz.... başkasının onaylanmış fikrini araklar ve satarlar... yaşamalarına da gerek yoktur...
***sığırlara duyuru : geçmişin hatırlatıldığı her gün, geçmiş yaşatılır... sonra ne geçmiş kalır ne gelecek....
***güzelliği, samimiyeti, gerçekliği ve dürüstlüğü tercih sebebiyle , tekrar dönene kadar yokum :)
***anlatacak ne çok şey birikti, ama ne yazık ki sana değil...
***kendi kendisiyle oynayan herkes cesurdur :) tribünlere oynayanlar ürker :)))
***ben sana acımaktan öteye geçemedim sen ise acıtmaktan....
***ben uzağa falan kaçmıyorum pis ruhlara değemiyorum sadece....

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz