26 Eylül 2014 Cuma

YETİNMEYİ BİLSENE...DOĞANA UYSANA... DOĞAN DA KALSANA...... VE DOĞSANA...

sen benim; defalarca aynı soruda kaldığım sınavımdın.... bu senin sorunun değil , benim takıntımdı.... cevap o şık olsun istemiyor....,, biraz kendime , biraz  da sana zaman tanıyor, yine hazırlanıyor.... yine sınavlanıyor, yine aynı sonuçta kalıyordum....  demek ki kendimle çelişiyor, savaşıyor, ne kendimi, ne de sonucu ikna edebiliyordum.... hayatının son imlasında sıkışmış ,,, tek koysan farklı, iki ya da üç (nokta) farklı, ünlem gibi bir soru işaretli... iki nokta üstüste den sonra..... bir nokta , bir virgül devam eden cümlelerimdin... genişmiydik  de daraldık,,, dar mıydık genişledik... artık da bilmek de istemediğim... ama ad ya da sıfat olmadıkca genelleştirmek istemediğim... kişiye özel anonimimdin....

bazen YAŞ'a bazen yaşanmışlığa yakışmayan... tecrübe dediklerimi ,dozer gücüyle ezebildiğim,,, senin değil, kendimin üzerinden geçtiğim... arsam, arazim, tarlam,,,, bazende çimim, toprağım.... ya da karo taşım.. mozaiğim... düzeltilmemiş çimentom... yalın ayak basmadığım......ZEMİN KORKUM benim... balçığım..mülayimim... denizin en bilinmez dalgasının vurduğu ,bazen  estetik, bazen öylesine yapılmış duvarım.... bazen kalkanım.... bazen de altından kalkamayanım..  en uzağında bihaberken,,, en haberdar olanım....sinirucu uyuşmazlığım... tehlikeli arızamdın...

elektriği kontrol etmek zordur.... hep çarparsan , şalteri indirmem lazım.... ışık olmazsın o zaman... yapma..!! kontratını fes et... karmanı bırak.... lens dener gibi,,, tonunu değiştir bakışının... ne olur dersem bana bir şey olmuyor.... ama sana bir şey olursa , bana çok şey olur....

hani sık yaparsın , yaparız... kendimiz için değil de başkası için birşey yapmayı..... bunu benim için yapsan olur mu??? ben bu sınavdan muaf olsam.... sen soru olmaktan çıksan.. benim bildiğim, inandığım, gerçeğinin tüm güzelliğinde görünsen..... tıpkı benim inandığım, gördüğüm , bildiğim gibi..... ben bu soruda kaybetmesem... sen bu soru da bilinmesen.... soru olmasa...... çiçekte filizlensen... toprağını biraz daha gübrelesek... gölge ile güneşi,,,,,, 'madem saksı da kalmak istiyorsun' ayarlasak... hadi ısını da söyle.. tamamm..... doğanda mı değilsin ki çok şey istiyorsun...... hep istiyorsun... verilebilecekler , olanlar kadardır... yetinmeyi bilsene.... ^'bir şey istiyor musun^' sorusunu , devamında birşey istemek için değil, kendin için değil... gerçekten isteneni, anlayarak, karşılamak için sorsana.... düz düşünsene, gerçek olsana... entrikada ki figuranlığını bitirip, hayalimizin aktörü olsana, imza alalım............ övünsek biz ,savunmak yerine...  bizim sevgimiz, kalkan değil, kapı olsa ya.... versene biraz,,, hatta çok versen arttırsak ya, biriktirsek ya.... sana senden geleni hediye etsek ya........... duymuyor musun? anlamıyor musun??

YETİNMEYİ BİLSENE... DOĞANA UYSANA... DOĞAN DA KALSANA...... VE DOĞSANA...

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz