1 Ağustos 2013 Perşembe

ADAMIN 4+1'i LAZIM...!! :)

duyuyorum , yaşıyorumve seyrediyorum, günümüz ilişkilerini etrafımda... yani ilişkisizliğini demek daha doğru.. adamlar adamlıklarını unutmuş mu ne..?? hatta kendilerini adam sayanlar çoğunlukta:)) şartlar aynılaştı çünkü, kadın hayata karıştı, para kazanır oldu,çocuklarına bakıyor ,evine bakıyor,araba kullanıyor,kariyeri var,iş gezileri,toplantıları ve yemekleri,sosyalliği var...   derken hayatında olan adamdan tek beklediği huzur gibi gözüküyor, ya da cinsel ihtiyaç... çok uzun evliliklerde durum kanıksanmış.  ama  sürdürülen birlikteliklerde, veya yeni edinilmiş adamlarda, kadının,  tahammül eşiği çok düşük elbette...''bu kadar yalnızlık yeter ,bir hayat arkadaşı edineyim'' derken, şansına, bir de bulduğun adam kaprisli, yalancı,doyumsuz ve sömürgen çıkarsa.. yandın:)...  günümüzde ,şatlar eşitlendiğinden bu yana, 4 adam 1 insan etmiyor neredeyse..  :) vallahi erkekler kızacak gerçi bana ama .. kadın olarak,evinle ,barkınla, kariyerinle, güzelliğinle, sosyalliğinle ayak bağı olacak birini istemiyorsun.. gelişmiş bir ruh arıyorsun... kim kaybetmiş de sen bulacaksın gibi bir durum :))... bir de  ,kedi bakar gibi eve alıp , paranı mı yedireceksin.. çevresi olmayana ,çevreni mi kullandıracaksın,, ona bir düzen kurup, hakaret mi işiteceksin en ufak kavgada? topluma rezil mi olacaksın durduk yere böylece...??? eh bu durumda yalnızlıktan gelen huzurun kalitesini seveyim ben.. böyle aşk mı olurmuş.. bir adamın sorumluluğu olacak ... çalışıp evine bakmayacaksan,  geçmişini,bugüne taşıyacaksan, olanı kendine harcayacaksan.. bir de küstahlık, şımarıklık ,kepazelik yapacaksan ,kadın ne yapsın seni?... eh be dümbük'!!!  demezler mi adama...? vasfın ve kadının hayatında ki görevin ne olacak..? kadın narin ruhtur,, sevgi, saygı ve temsiliyet ister, güzelliği farkedilsin, iki güzel söz söylensin , özel günler hatırlansın ister, korunmak ister, ona hediyeler düşünülüp alınsın ister,, bir de görgüsüz kazmaysan bi çektir git yani:)... belamısın arkadaş..  kadın anaçtır,şefkat ister, zaten anlayış ve saygıyı her iki cins de birbirinden ister..  10 gr fazlalıkla zübüklük yapmanın alemi nedir....  alemi nedir bilmem ama,, adı vasıfsız numunedir..!!!! 

o yüzden diyorum ki, bu tür kadınların hayatında 4 tane adam olmalı.. 
1-normal arkadaşı: gülebildiği ,eğlenebildiği, korunduğu ,gezdiği, dertleşebildiği, beyin jimlastiği yapabildiği,gönül ve ufuk açıcı ,şefkatli,anlayışlı,merhametli ..bir adam..
2- iş arkadaşı: parayı beraber kazandığı, paylaştığı, mücadeleci,güçlü,akıllı, duruşu düzgün, otoriter  ve saygın, her masaya yakışan, cebinden parayı çıkarma adabı olan,özgüvenli, tecrübeli,yönetebilen ,pratik bir adam..
3- evde ki yardımcısı: tüm tamir işlerinden anlayan, ampul değiştiren,alışverişe çıkan, kapıya bakan, araba kullanan, lafa karışmayan,dedikodu yapmayan, dövüş sporları da bilen,sadık bir delikanlı ..
4- ve SEVİŞTİĞİ  ;  tatmin edebilen... kokmayan ve şımarmayan :)) şakası bir yana en önemlisidir.. aldın adamı hadi.. vizyon tamam,sana yaşattığı hayatta tamam, pek de bi seviyo seni eee... bıraksan bırakılmaz cinsi adamın, napıcan aldatıcan mı şimdi ..?? :)) hatta adamın;; buraya bi kuş konmuş cinsi:))

aşk arayan mı var hala??? hemde 1 adam da... oo hooo daha çok beklersiniz hanımlar... hatta birini edinir ,hayatınızı kahredersiniz... neden beni aramıyo, neden eski sevgilisinle görüşüyo, neden eve bakmıyor, neden geç geldi, neden konuşmuyor , derken ,kafayı sıyırırsınız ona göre:))) benden söylemesi... bir de aldatılırsanız ölün artık......... hayata bir kere geldik,,,  her şeyin en alasıyla yaşamak gibi bir hakkımız var,, kullanabilene... eşşeklik bakiyse, söz biter...

 lafım hanımlara derken ,,, gelişmiş ruh,ahlak,tarz ,görgü ve varlık içinde ki beyler için de geçerli elbet,tüm bunlar.  allah bir tarafa üstünlük veriyor ve sonra da o tarafı,  bir görgüsüzle ,yoruyor gibi gözüküyor evrensel durum...evet hiç adil değil..:)

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu