6 Ağustos 2013 Salı

alışkanlık yaparım gayretle yaşarlar :)

***gece gece nerden ne yesek demenin bi alemi yok demi... yemeden uyu..!! :)
***oturduğun yerden beklemen için,,, çok bişi olman lazım ki, ayağına gelsinler emeksiz be agaa....
***gözleri yalan ,sözleri hiç ve gönlü piçiniz..için ltf online pencerinizi hatta evinizin pencerisini açık tututnuz. muhakkak gelir 3-5 kere:)
***onu aşağılayan hemcinslerine bırak tekme tokat girmeyi,,abi abi diye tırsarken.bir sevgili bulup avaz avaz bağıran bu götleri kurtaralım yaa
***bir adamı çevre edinmek için edinip, karısını da sonradan edinenleri de kurtarmalı...
***film seyretmeyi ,niye sevmediğimi,anlatamadım ,bir sürü filimciye....
***kafa güzelken hep çok güzel park ederim ben... :))
***10 yılda, iki kere sınıfta kaldım... ne öğrendim derseniz... o SINIFTAN hiç bir şey...
***kadınlar,yeni ve yineleyerek... içinde hallediyor belki de:))
***bir duygu ,bir paragraf,, bir kelime de....olabiliyor
***insan organlarına kızar,oluyor:)
***tehlikeli ilişkilerin sonunu seyretmek güzeldir....
***bir altının üzerine konan sinek... sokamaz,kaşındırmaz,gezinir sıçar en fazla.. silersin :)))
***etrafın akıllarıyla hareket edenler.. hheeyyy gidin onları özleyin:))) melenip durmayın...
***benim inanmadığım hiçbir başarı ,hiç bir mutluluk bulamaz seni... doğru dur istersen :))
***niyet ettim niyet eyledim bu gecede güzel olmaya ve güzel şeyler yapmaya :))
***bazen sevmiyorum hislerimin gücünü, algımı,önceden bilmeyi,görmeyi,anlamayı...tiksinç....
***sızdırmaya gidiyorum tekrar dönene kadar yokum :)))
***bloğuma klip çekmeye karar verdimm oo laaa laaaa :)
***gece 3 e kadar yanında diye , evine gidip ,uyuyo mu sanıyosun.... hahahahahhaahha salak dolu..
***bu kadar günahkarı sevebilmek için bi bira içsem diyorum :)))
***a aaa şunlara bak ne çirkinler...
***hadi önce bi sürü yemek yapalım,, sonrada bulaşıkları beraber yıkayalım :))
***yok lan yok valla seviyorum... hele başka başka yerlerdeyken daha bi seviyorum ..ona benzedim aynı:)))
***o'nu seveceksiniz tabeee... vibratörden iyidir :)) aşkmış boşverriinnnn ppehh kimi kandırıyonuz ,zavallı herifimi?? :)
***hadi bi şarkı paylaş,,herkes üzerine alınsın mesela :)) yap yap...
***kendime göre doyma miktarım var benim.. yediğim içtiğim şeyleri paylaşmayı sevmiyorum....
***ikile dedik, onu bile yanlış anladı gavat...:)
***rabbim. sana görmek için yalvarsam göstermezsin,,, iğrendikçe önüme koyman niye???
***tüm şiddeti göstermeden gitmem ben... içime işledi şımarıklık....
***ömrümde tek bi hata yaptım,,, söyledim herkes çok sevdi beni , sustum.... eskiden utanırdım..şimdi kusuyorum geçecek...

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu