11 Ağustos 2013 Pazar

kör inatlara beden dayanmaz, ömür geçer ,zevk alınmaz....

***sana bi boy aynası, bi de dilsiz uşak gerek...
***içinde ki intikam,öfke,aldatma, kötülük, muamma bitmezse....... nasıl sev beni istersin.. sen sev ben döveyim misali mi??
***RUH HALİ:sen hep beni ara, bana yaz, ben sevişiyor olucam, işim bitince okur,ohh ne güzel yaptım derim...
***yaptıklarına bi baksa,kendini dövecekte,cesareti yok...
***sen git yeniden bi eskilerini dolaş, yenilere yalvar.. sonra dön gel vazgeçilmez sevginle küfür et...manyakmısın len sen.. :)
***eevveett geriye lazım olan tek bir şey kalıyor, o da İYİLİK...
***sen Allahtan beni isteme... benden iste ,uyuşuk beyinli.. :D
***içime niye sıkıldın dedim, söylersem ağlarsın dedi...
***ben ortaya atılan yemi yememeyi öğreneli çok oldu be kuzum.. herşeyin özeli ve yüreklisi güzeldir... şahsa özeli..
***korkunun ecele faydası yoktur... ama utanç eceli çağırabilir...
***tayyibin ruhu kaçmış sanki deyyusa.... hayretten ne yapıcanı şaşırıyor ayol insan... pes yani.. allahsız yani.. söyleyecek laf bitti yani:)
***şıllık erkek,,, yaradılmışların en fenası... nası fettan ve düzenbazlar !!! korkulur arkadaş.. ne güveni...)
***bir içten ses, gönülden davet, süreklilik değiştiriverir insanın ruh halini...kelebek olur kalbin :)
***bira dediğin bitiverir, sigara da öyle... yani sevenleri sevdiğine versinler, ve dönmesin başkalarına gidenler ...
***uyumadan sarılcakmıştı ,uyanık :)))) uyanınca da öbürlerine,,,baaa baaa baaaa ... kurnaz kıtıpiyoz... yutturamadı..
***günahlarım azalmış, günah işlemeye çıkıyorum ,gece yarısı dönerim... sana değip üzüleceğime,öbürüne değip sevinirim.. yani bende bilirim...
***herkes çokk istendiği yerde hepsi bu.... kutu kutu pense :)
***değersek sevinen ama hep özleyenlerdeniz..ziyancılık... aman napiym arayan soran yokki...
***yolcu yola çıkalı çoookkk oldu, ama görüyorum ki bir yol alamamış yıllardır..
***şu klavye şimdi..... nota bilecekti....:)
***seyrettiler beni .biri yazdı, biri söyledi, öbürü çizdi.... ama hiç kimse çalmamıştı...
***ülen tipsiz, tripsiz ol bari...
***eeee... zaten çalınmıştı dinlenen... haydi hakkını ver gönül güzelken...:)
***bütün bu güzellikler için yaradana ve yaşatana hamdolsun :)
***herkes ,içten isteyince harikalar yaratabilir kendine.....
***madem aşağıya inmek niyetin, tutsana elimi,düşeceksin.. yok yukarı çıkmaksa maksadın.. bir dur.... kıpraşma, sabret..kendini orda göreceksin
***gel al dedim hep, şimdi demiyorum hiç, yolun yarısında dur bari...
***herkes vazgeçebilir... diğer herkes de uyuyabilir... bu normaldir:) iyi geceler...umut gider,emek biter..
***ilgide seçicilik....
***sonuçlarını göze aldığın sürece ,yapabildiğin herşey doğrudur...
***tüketince bitiyo, yemeseydin o kadar...
***dünyanın yüzde ellisi ne yapıyosa,ondan yapmayaaaaaaaaa..... :)
***ihtiyaçlar ,kimin sorduğuna bağlı olarak ,değişir :)
***bir beni,aramıyor, bir beni ,sormuyorsan,sen çok güçlüsün be abi,,,haksızlık etme kendine :)
***bir hasatlık mahsul gibisin...
***      
hiçbirşey göründüğü gibi değil ya hani, okunduğu gibi de değil....
***bir olmak..
***- olumlu düşünürken;biz boku yemişizin ,en tavan noktası noluyodu..? -yememişiz kısmına yakın,sıfır noktası :)
***bir bakarsın sarı ışıktır artık yanan odada... altında başkası olan, ve nihayet dedirtmeyen adama...
***serilmek...... güzel kelam...
***bazen , herşey güzel güzel olur, bir daha istersin....
***bütün yazılar, biri arayana,biri gelene,biri alana kadar....
***pabucum orda kaldı diyerek , raylara atlamanın alemi yok ,tren gelirken... düşüncelerde böyledir çoğu zaman.. almak, bilmek ve ölmek arası
***bi daha bi daha yapıcan, daha güzel olcak, valla bak :))
 
HARİKA SAN
 
SEVGİLERİMLE
***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz