8 Ağustos 2013 Perşembe

AYIP BİLE DEĞİL, KAYIP BİŞİ......

-naber?
-vıdı vıdı bir paragraf boşcümle...  eeee ne diyosun söyle?
(vazgeçer insan ,o ses tonunu duyunca)

-bekliyorum aramadın?
-pinpon oynuyorum ,telefona bakmak için ara verdim ,zamanımı çalma
(hay allah belanı versin)

-özledim seni,buluşsak akşam üzeri?
-şimdi gidiyorum, gece 2 de dönücem, sonra da 4 gün yokum!!! görevliyim ...
-gitmeden yokmu 1 saatin?
-gitmem lazım,aslında yarın gitmesemde olur,benim gitmem saçma,izin aldılar( vıdı vıdı bir sürü laf sonuç yok)
(bir daha hiç göremeyeceğinden de haberi yok)

-engellemişsin beni her yerde
- öbürleri görmesin..senden rahatsız oluyorlar
(sonları sever herkes ,,,ya sabır)

-bira içelim mi?
-sen benim bira içtiğimi gördün mü hiçç sevmemmm...
( hırnı gibi içer hemde)

-sana gelicem
-uyuyorum,yarın işim var
(sabahlara kadar dolaşan adam)

-alo
-arama laaannnn ,rahatsız etmeeeee,deffoolllll,kapa telefonuuu,işim var,müsait değilim..
( yanındakine gösteri zamanı)

-yemeğe çıksak ya
-param yok!!!
(hergün dışarıda birileri ile,kadına yok)

-bu toka kimin?
-................
(bakan adam, mal işte)

-bu şarap şişeleri de ne?
-arkadaşlar içiyo..

-niye böyle yapıyosun, bak sen hepsiyle arkadaşsın eskilerden?
-onlar eskiler, ben hala seni seviyorum.
-..................................................................
(yok yawww,bi eskiyemedik anasını satiym)


bir tek kadın da yok güzel bir mesajı,kadınla fotoğrafı,kadında hediyesi,kadınla tatili,kadınla programı (temelli boş zamanlar hariç)
akıllı yaa...


ve birgün buluşulur,adam konuşmak istediğini söyler,uzun bir mesajla...
ve sohbeti
-eski sevgilimle buluştum ,benimle olmak istedi,ona votka aldım ,gittiğimiz evde izin varmı diye sordum,kız sızdı,( gittikleri ev ,kadının evinin yanı,önünden geçmişler yani,gülünç ahenk) ikincisinde garanti olsun diye beni evine götürdü ama yine sızdı  ..( bunları anlatırken bişi yapmadığını anlatmaya çalışıyo gavat, sonrasında tatile gidiyo yanına)   geçenlerde öbür sevgilim geldi  eve sevgilisiyle, mutfakta yanıma geldi, bu deodorantıma  hasta olduğunu söyledi,orospu....(daha yeni ayrıldığın kadın, birini bulurda niye sana gelir zaten,gavatlığını teşcil  içinmi? anan öldüğünde.. millet seni ararken beceriyodun ya)  (boynuz varsa değerli  bir kabul oluyo demek hayatında,pek bi arkadaşça,,, öbür herife yazık,herşey baştan sona ayıp)


sonrası
-gelsene kokunu özledim... ben aşığım sana,, sana aşığım...BEN BİR TEK SANA AŞIĞIM.. bekliyorum ,hep gelmeni bekliyorum, sen,hayatımın kadınısın, bu evin kadınısın  (evet,onun bunun eşyasını,kılını ,tüyünü görüp toplayan)  sen öyle sanıyosun, düşündüklerine inanıyosun ,BANA İNANMIYOSUN (ulan yaptıkların ortada ,ne anlatıyosun) sarılmak istiyorum sımsıkı,gitme yanımdan..ben hep seninle sevişeyim  (bu ne perhiz bu ne lahana turşusu be lavuk..!! MİKROP YUVASI, yürü git, bi siktir git) (sevmek baş tacı edip,korumaktır,ayak altı etmek değil..!) (senin arada bir isteyen o canına okumak ,ahdım olsun)

ne mi oldu bu hikayenin sonu...' anlamıyorum hiç bir şey' diye gezinen salak kadın ,SS kanunlarına göre ne olduysa anlayıverdi..yerleşik düzendeydi,yolculadı adamı.... güzel,beyinli,saygılı tenlerle, başka yolculuklardaydı artık... seven bir yüreğin,sevdiği bir yüreğe ,kıyıpta veremeyeceği cevaplardı işittikleri,,inanamadığından ,tekrar tekrar yaşamıştı herhalde,kafayı yemediyse..

abuk bir hikaye işte,kafadan atılmış GİBİ çirkin ...ama gerçek..allah diğer salak kadınlara akıl fikir versin...akılları başlarından hiç gitmesin :)

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz