6 Ağustos 2013 Salı

saklı, gizli, apapaçıklık.....

***en güzeli,sokakta ayak sesi olmak....
***bazıları için ayrılık deil ki... sonrasında üzüntüden dolaba dadanmak :))
***en güzel en mutlu anında gördükçe miden kaynar,,, utanırsın ya ,hiddetin kabarır ya...kızarsın kendine... hah ondan işte...
***insanların önemsedikleri yanında olacak... uzaktakini düşünüp,yanındakini kullanmayacak dümbük versiyonlar...
***ben apptall apttall diye kendini dövüp,,, sen bitanesin diye sevilenlerdenim :) ama utanıyor insan be...
***sürtük lafı bir adama bu kadar mı yakışır... ilkler denk gelecek ya son anda....
***bazı insanlar bazı insanlara allah sevgisini ,inancını unutturacak kadar şerefsizler.... neden yaratıldıkları ve yaşadıkları muamma...
***seni tanıdığım güne lanet olsun derler ya... yok beee acıdığım güne lanet olsun...
***sen elalemin piçine kızmayı bırak da hele bi dile bakalım....... :))) ışınlıyor yarab...
***olsa,,, hayır demeyececeğim şeyler çok :))
***şu an aklımdan geçeni yapsam..... çoklu güzellik olacak da.... pek tekil şahıs,pek bencileyin..ruh halim:))
*** söylesem özenirsiniz felan :))
***sonra birdaha hiç konuşmadılar,karşılaşmadılar,dokunmadılar ve söylenmediler.. sustu onlar,sustu herkes,.susuverdi çok şey..belki de herşey
***bana hiç bir şey verememişlerin, muhakkak el kaldırmışlığı vardır.....
***şiddetlendirebilirim... ama şiddet gösteremem....!!!
***eriller ve dişiler de de son kullanma tarihi olsun...... hallerini...
***ben aşkı hiç görmedim.... hep yaşadım dolu dolu kendimce...
***tanımlanamayan yürek..
***kelime var, cümle yok,bu gece, bende... tek kelimeyle ne desem ki.....
***o gün bu gündür güzel çizerim rakamları..
***şifreli çipim var benim..... özel felan deil,,,şifreyi bilenler girebilir :))))
***kına yaktım , pek güzel kokuyo :))))
***mitolojide rezalet tanrısı yok mu yaww a aaaa..... rezil kaybedenler tanrısı...ve torunları..
***çöpe atılan herşey, geri dönüşümlü değildir... doğa da yok olmayanlar zararlıdır gibi bişiye de dönüştü ansızın :))
***öğrenmeyi ve test etmeyi seviyorum :)
***beyler bi sorun kendinize,,, kadınlar için nesiniz ve kadınınız da ne kadarsınız?????
***bayılıyorum bu ara (hafta) burnumdan duman çıkarmaya :))))
***sebep ne olursa olsun.... yatma vakti:)
***sanki ansızın gidecekmişim gibi,heryerinde olasım var bu şehrin...

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz