6 Ağustos 2013 Salı

bulamadım,,, kimsin sen?....

***g*t organının bir görevi vardır o da b*k yapmak... bir de hobisi vardır zevk aldığı.... zaman zaman...
***eski sevgilini umursamıyosan susacaksın.... çok konuşuyosan burnundan getirirler adamın....bunu da bilecek ,önünden yiyeceksin..!!!
***kusunca geçiyor...bulantı..
***emektarım ben... bütün güzel anları ben yaratmışım.. ben yaşatmışım.. değmeseler bile..
***bugünü,en bilmediğim gün ilan ediyorum..... bilmiyorum..
***bir erkek ,öbür erkeğin sabahtan akşama neyini merak ederde arar,bende bunu merak ediyorum doğrusu :D
***herkesin,kendine yaşadığı bu dünyayı...ben herkes için niye feda ettim ki....
***yemlerdi,,ayağına çağırıp,kovabilmek için....özlemek yoktu senaryosunda..sevilmeyi hiç bilmedi..severdi kan kokusunu..sırıtmak için..
***suç aleti en çok elleriydi..bazen kemer,küllük ,pabuç...bir de ses vardı...insan sesine benzemeyen... severdi ...özürsüz,kahpe ve,vahşice...
***bi alışmış varmış,, bi de kudurmuş... varlarmış yani....:D
***ölümümde dahi,helalleşmeyi nasip etmeni istemediğim insanlarla ,karşılaştırma bi daha rabbim e mi....
***içimde ki yazan ruhun mürekkebi bitmez... iyisi mi aracı olan uyusun :))
***empati yapabilmek için,yaşanmışlık lazım... yani onlara kızmamak lazım...
***bu arada unutmak değil dileğim, hatırlamamak artık.....
***lleeee ,laaaa,lan,ulan,ülen,ülleeyynn,, öööfff dunkooff :))
***keşkeler bitti, iyikiler zamanındayım..
***güneşi kovalayan kız modundayım..:)
***insan bütün yaptıklarına bi bakacak... ve beklemiycek abi... ya da düzelecek ki.. bu en imkansız olanı..
***her zaman ne güzel kelamdır.... ama hiçbir zaman... kadar deil..
***kuru fasulye seven,,kuru fasulye sevenle daha bi anlaşır hepsi bu....
***sen hep herkese , ben tek sana mı istiyon?? isteme.!! olmaz... 3 sene kadar savdım sıramı ben, engelliyim ya.ayrıcalıklı da dene istersen.
***ortaya yazan şairle ,ortalığa yazan biri arasındaki fark; 1 ile 2 arasındaki fark kadar sıradan...

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu