12 Haziran 2013 Çarşamba

SORMA NEDEN? :)

- abla beee anlatsana biraz seni??....
-beni mi??  nerden.. yani neden sordun?
-istediğin yerden, aklına ilk gelen yerden, senden.. başladığın, bitirdiğin her yerden..... anlatsana lütfen.............
-mmmm  bana göre anlatırsam aklın karışır, sana göre anlatırsam ben olmaz... sor sen..??
-kızlar biliyor musunuz demin ne oldu? biz kafede oturuyorduk... ablam ise aynı yerinde.. birası önünde.. derken garson o'na bir bira daha getirdi çekinerek... anlayamadık, o da anlayamadı, birşeyler sordu garsona, biz duymadık.. ablaya soramadık, garsonu çağırdık ve ne oldu dedik.... terlikli, hırpane gibi gözüken sakallı bir çocuk içeriye  girmiş demiiş ki 'o kadını görüyor musun?' ' onun bana zamanında çok iyilikleri oldu. benden ona bir bira söyle ama ben gidiyorum beni tarif etme...'.. şimdi diyorum ki bize birşeyler anlat...............
- hıımmmm insan kolleksiyonu mu mu merak ettin?? :)) küçükken ,temiz yüreğimle güzel bakıyormuşum, azıcık büyüyüp ,kirlendiğimi farkedince de, bilinçle baktım tüm güzelliklere... o yüzden etrafımda ki insanların hepsi güzel... o yüzden rabbim çok istesem de çirkini yollamaz bana... kabul etmez dileğimi.. ve ben hiç bir zaman üzülmedim ,gönderilmeyen ve bana verilmeyenlere... muhakkak iyisini hazırlıyordur.... ve o iyiye sahip  oluncaya kadar da beni..!!!!   çok istersem kötüyü de verir.... dersi geçemediğimden bir daha... artık çok istememeyi öğrendim... ısrarla istememeyi.. yani tecrübe ettiğim bir şeyi yeniden ısrarla ve çok demek, daha doğru... her eksikte bir fazla, her çokta bir yok, her zenginde bir fukaralık, her güzelde bir çirkinlik muhakkak var.... bardağın ne tarafına baktığına bağlı yaşam.... seçimlerinden ve isteklerinden ibaret.. kendini layık gördüğün yer kadar dünyan.. kendini sakladığın kadarsın.. sen kendini ne görüyorsan O...!! herkes aynan senin... o neden böyle düşünüyor diye bir şey yokkkk.. yok...!!   o sensin.... eğer buna kafayı takıyorsan, bu olduğuna takıksındır çünkü: ) içimizde ki potansiyel bilinç, sen çağırmadıkça çıkmaz ki tatlım... niye ben bilmiyorum,, diye bir şeyde yok..!! herşey vakitlice,, demek buna daha ihtiyacın yok... :) çok güzel ve gençsin.. azimli ve bilginsin.. en önemlisi ne istediğini bilmektir.... bir halini nedenlendirdiğin sürece, bilinçli olmaktan hedefe ulaşabilirsin.... yanılsan bile nedenlendirmek ,onu düzeltmek yada kişisel ise af dilemektir..... hayatta en büyük şeytan ; kendine söyleyemediğin bilmiyorumlardır, hatırlamıyorumlardır... cevap verirken kaçmış olursun da..... kendin ile kaldığında ki çıkmazın kaçışı  yoktur..!! yaşamak nefes alıp vermekten ibaret değil,, görevde ve alış verişteyiz ki zaten bu olması gerekendir... hep almak hep vermek diye bir şey yok... haaa bunu görev adledmişler de var... şikayet ederler ama görevden vazgeçmezler.. giydirilmiş zorunluluğun elbisesini kanıksamış kitleler.... biz daha şanslıyız ki mevzuyu makara diye bile konuşsak aklımızda tutabiliriz... duyumsayanlarız...... daha da sorma be genç kadın........... seviyorum seni..:) hayatını yönetiyorsun,istediğin gibi, şu an bunu istediğin için, bir 5 yıl sonraya planın olduğu için, ya da sen bu durumdan sıkılana kadar.... önemli olan bu... kademe ,kademe...kiminin ki çok hızlı ve tepe taklak.. şanslısın sen......... sor.... anlatacağım ben..

SEVGİİLLEEERR...

HARİKA SAN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz