7 Haziran 2013 Cuma

BOŞbakanlı SİVİL DİRENİŞ sabaha Allah Kerim...

bir şeyler tesadüfen miydi, düzen miydi, beklenmeyen miydi , hesaplanamayan mıydı... spontone miydi, düşünmek gerekir mi yoksa olanlar üzerinden mi gitmek gerekir bilemedim... ama bence burada kazanan Mustafa Kemal'in EY TÜRK GENÇLİĞİ diyerek güvendiği yeni nesildir... sosyal medyanın zaferidir. bizim bu kadar vatansever olduğunu tahmin etmediğimiz, hatta internet başından kalkmıyor diye şikayet ettiğimiz, genç nesilin direnişidir... okullarda yıllarca okudukları ANT ları yasaklanan, ATATÜRK resimleri indirilen, T.C ibaresi kaldırılan o nesil, bu eyleme damgasını vurmuştur. evet bu siyasi bir eylem değil, tamamen sivil bir gençlik direnişi olarak başlamıştır.... geleceklerini koruyan, masum ,tertemiz, bir kavganın içinde büyümeyen, terbiyeli gençliğin..birikmiş tepkisi belkide..

önceleri 'siyasi parti liderleri nerede' diye sitem etmiştim kendi kendime...  savunmaları ise bunun siyasi bir partiye ait olmayan bir eylem olduğuna dairdi. şimdi düşünüyorum Devlet Bahçeli ülkü ocaklarını salıverseydi ,bizim BOŞbakanın  yüzde elliyi zor tutuyorum dediği gibi, deseydi,, minik nesil, polis ve ülkücüler yani bu ülke neler yaşardı bunca zaman.... kan gövdeyi götürmez miydi.?? PAMUK İPLİĞİNE BAĞLI DEĞİL MİYDİ??? bir ülkenin boşbakanı, halkı, halka kırdırmaya çalıştı ama olamadı.... hani tabiri caiz ise ayağına dolandı.. kendi bindiği dalı kesti... aklına gelmeyen başına geldi.... ya da basireti bağlandı.çünkü bunca yıl iktidarda olan hiç bir parti temsilcisi bu kadar gaf yapamazdı... şaşkınım çünkü hakikaten göz göre göre, inkarla halkın önüne çıkmış bir Tayyip Erdoğan seyrediyorum.. herşeyin tersini söyleyen   ,76 milyonu kucaklamış ,kardeşcesine selamlayan Fas'tan Tunus'tan selam getirmiş olan bir tayyip.. zıplayarak seyrettim.3-5 ağaç yüzünden diyebilen... polisimizin vefatının hesabını kim verecek diyebilen ,bu cümleden sonra dinleyicelerine'' izin ver gidelim ,taksimi ezelim'' diye , gaza getiren ,sanki bir şey olmamışta kendisi tetiklememişte,nerden geldi başımıza gibi konuşan.... ne bileyimmmmm laf bulamadım.... vallahi laf bulamadım.. hani rahatsızlığından dolayı kullandığı ilaçlar ise buna sebep, Allah daha da acil şifalar versin ..kendisini dinlenmeye alsın...eğer bu yazıyı okusa 'sanamı soracağım ' diyeceğine emin olduğum tayyip beyin iyice dinlenmesi gerektiğini,sağlığı  ve ülke refahı için önemsiyorum..

haaa ne mi oldu... kentim için iyi bir şey oldu...belediye seçimleri adaylığında  AKP'den isimleri anılan arkadaşlarımız zannetmiyorum ki prestijlerini düşünmeden , buna talip olurlar...zannetmiyorum ki BU KENTİ GÖZÜNE KESTİRMİŞ akp seçimi alır... bunlar benim şahsi fikirlerim elbette.. her kötü şerde bir hayır vardır derler ya büyüklerimiz , bizim Çanakkale'mize böyle yaradı diyebilirim belkide..ama bu üslupta devam ederse,tam sakinleşmiş iken ,yeniden galeyana gelmez mi halk?? biter mi bu eylem... kendini mi durduramıyor, artık partisi de mi onu durduramıyor anlayamadık... yani ben anlayamadım.. DEMOKRASİ... şu aralar en uzağında olan kavram gibi..

amaç hiç kimseyi karalamak değil, olanı biteni sakince konuşabilmek...herkesin fikrini, isteklerini söyleyebilme hali.. hele bu yüzyılın gençliği ile seçimlerde muhatapsan... seçmen değişti... seçmen aydın kesim... doğu da da internet var, öğreniyor çocuklar.. vur kafasına ,yola gelsin diye bir anlayış yok.. fanatikler bile eleleyken,bir yürekken diklenmek akıl karı değil.. ve çok şükür mizah anlayışı çok yüksek bir milletiz,karikatörize edip gülebiliyoruz, söylenirken eğlenebiliyoruz,eğlenerek eylem yapabiliyoruz sloganlarla....zekiyiz, böylelikle hem yumuşatıyor, hem birleşiyoruz...

neyse içimden geldi öyle. sürçü lisan ettiysem affola....................

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz