25 Haziran 2013 Salı

BİR PLAJ GÜNLÜĞÜ.. :)

bu kenti neden bu kadar sevdiğimi bir kere daha yaşadım.. herşey elinin altında... balığı, sebzesi,denizi,kordonu,cafesi,restaurantı...heryer yürüyüş mesafesi, yeni kordon olduğu gibi plaj...!!

bugün tuzlu su birikintisinin seftesini yapayım istedim,, hava o kadar sıcaktı ki evde olmanın anlamı yoktu... tek başıma olmaktanda keyif alabildiğim için ''yürü kızım harika'' dedim . dabakoğluna alışkın değilim, Boğaz'ı istemedim,eski belediye plajını güzel yaptıklarını,duydum . herhalde 35 sene olmuştur gitmeyeli,haydi oraya gideyim dedim... iyi ki de gitmişim.. çim var ,kum var, gölge var, şezlong var, minder var...spor aletleri var, beach voley var... şaşırdım da kaldım.. ne kadar büyük alanmış.. çekine bakına yürürken,bir ağaç gölgesi kestirdim ,cafeye yakın olan..   yer minderilerini aldım bir de sehpa.. sıra kahvemi içerken ,göz ile etrafı keşfetmeye gelmişti..  kitabımı sigaramı telefonumu dizdim önce.. derken bir hanımefendi '',yalnızsanız oturabilir miyim'' dedi..... ''elbette'' diyerek davet ettim. böylece merak ettiğim şeyleri de ,kendisine sorup öğrendim :))  aldığım keyfi anlatamam....  bir grup voleybol oynuyor, yaşlı teyzem ağaca yaslanmış limonatasını yudumluyor, kimi kendisini kuma gömmüş, tek başına gelmiş genç kız güneşleniyor..  kimi geçen yük gemisinin çıkardığı dalgalara doğru koşuyor, kimi birasını içiyor ..su pisti gerçi.. yani bulanıktı..  olsun varsın dedim ,bir dalıp çıkarız,maksat serinlemek olsun.. güneşlenmek olsun ,duşa gireriz daha olmadı.... sonra iki ağacın arasını gözüme kestirdim, garsonu çağırıp ,rezerve yapılıp yapılmadığını sordum,  yapılıyormuş.. hemen telefonlarını edindim....  aahh dedim hamak kurdururlar mı acaba buraya :)))) mmm çok mu olur bunu istersem?? yoooo neden olsunmuş ki :)) isteyenin bir yüzü demişler :))  ama ya çocuk bana '' az ye de çadır kur bari abla'' derse :))) yarın yine gelmeye karar verdim ama bu sefer bisikletimle.... zaten o yeni yapılan köprü çok hoşuma gidiyor, başka bir şehre gelmiş gibi,, sarıçayın kenarını ne güzel düzenlemişler, akşam eve dönerkende , kilitbahir kalesine karşı buzzz gibi bir birayı da yuvarlarsam benden keyiflisi olmaz... kitabımı falan okuyamadım sohbetten... bu şehrin sefasını benim kadar süren var mı acaba her saat.... ?? ya da benim kadar keyif alan..?? ya da kendimle mutluyum,o yüzden mi herşeyi güzel görmem.. ama şikayet edecek hiç bir şey bulamadım.. taa kiii eve dönüp,suların kesik olduğunu görene kadar :))) yağlı,tuzlu beklerken bari şunu yazıvereyim dedim...

tadını çıkarın bu kentin,,zira hepsi bir yerde başka şehir yok... böyle modern insanlar topluluğu yok,kilometrelerce yol yapmıyorsun... sudan ucuz yaşıyoruz.. her yeri ayrı güzel... güzel işte çanakkalem beniimm...  bir de sonradan bu şehre gelenler değil, halis munis hemşehrilerim bunun farkına varabilse, oturmasa kös kös ne güzel olur..birazdan da çıkar kordonda balığımı yerim ,rakı mı içerim, gelen ,geçen dostlarımla sohbetimi ederim.... ee dahaaa nolsun... hayatın tadını doya doya çıkarmak lazım... bunu yapabildiğim ve farkına vardığım için mutluyum.. belediyemiz güzel çalışmış . e artık birde benim şu sokağın adını HARİKA'NIM ÇIKMAZI yapıverse ne güzel olur :)))

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz