26 Haziran 2013 Çarşamba

çokluk tahrik edici ve ittirici bir etkendir...

***krediyle iş yapıp umuduna yenilmemektir hayat.!!
***onlar hiç dokunmadılar birbirlerine , hep değdiler...yanyanayken ,içiçeydiler..
***korkakla oyun da adranelin olmuyo...:(
***ben okyanusum, sen ise içimdeki deniz.....
***kendine ,iyileşmeme cezası verenler var...
***aklım, fikrini takip etti ve gittim beeennnn
***kendisiyle kapkaççılık yapıyor, çaldığı ruhu saklıyordu...
***her gün kelebek olunur...
***oyalanmamakmış sevgi...
***o artık tanıdığın ,o değil dediler, o yabancıyı yine sevdim,unutana kadar..
***samimiyeti olan sevgilerin içinde masal kahramanı gibi yaşıyor insan.....
***o maskeni de kesersem, yüzsüz kalırsın..!!
***kimi kendi dünyasında, kimi de başkasının..
***seni kendine getirmeye geldim, bende kalmışsın...
***ya da, ben seni unutmadıkça,sen beni unutamazsın,gibi bişiii.....
***bütün gönderdiklerimiz bizdendi ondan özleriz... ondan özleriz kendimizi...
***                               artık sözleri deil, hayatı paylaşmak istiyorum
***karşılığı olan herşey, başarılıdır..
***en güzel çözünürlük sevgidir, at kendini içine...
***bitmiş hesapların sağlaması olmaz ki..
***ödediysen sorun yok.. borçluysan sen düşün.....
***öde, gez, alışveriş yap, dön gel .... hayat..
***bir kalemtraş yok diye, ne defter ne de kalem iş görüyor...
***kitabın adı : pembe akıntı...
***yaradılışında ,kaliteye duyarlılık olsa da sağırlığını yenemedi...
***sevgilinizi merak edip duracağınıza, en gevşek ağızlı arkadaşıyla kanka olun...:))
***terbiyesizliği diz boyu olanlar bi derece de, boyunu aşanları napmalı.....???
***bu şehirde,çok kazanıp,çokda kaybetmiş insanlar var.ama ben onların yokluktaki,kaliteli zenginliklerini çok seviyorum. dolu dolu çokluk işte
***yazarken ,kendimi piano çalıyormuş gibi hissediyorum...
***tekrar konuşana kadar sustum :))))
***yanlışlıkla yaptırdım aynısından .... :)
***hiçbir ÖZELliği kalmayıncaya değin harcadı hepsini... ondan öğrendiği gibi...
***ve en güzel cevap hatırlamıyorum tabi ki de .... :)
***madara olacağını bile bile ,insan sevindirmeye çalışmak, hangi hastalığın türevi acabaaaa ??
***bir paragraf kepazelik olsun bu yazının adı...
***etrafındaki tırı vırı sevgiler yeter sana ,çıkıntıya gerek yok..
***merak ediyorum ; aynaya baktığında ne görüyordu...
***organların en hakarete maruz kalanı bile, önemli bir işe yarıyor yahu..!!
***geriye iz bırakmadan seviyorum seni....
***kendi canavarlarını yaratan kadın,,, haydi şimdi onları,meleğe çevir...
***olur arada her ruhun bir çingeneliği...
***yok olmak güzeldir...
***gittiysem doymadan dönmem, doyduğumda da yer desen yemem.....
***ayy ööff amannn işte.. zor kalın tehlikeli vede emniyetsiz yani..
***1 dakika ile kurtulur, kazanır,mest olur, ya da ölür insan ömrü... geç kalma yeter ki..
***hem sidikli, hem sıçakiyi ne sevmek ne korumak yakışır bize,,, yatır falakaya ... adamlığı öğrensin...
***hayat... tam da içinde, kendi etrafımda neşeyle dönmekteyim....
***çeşitliliğin bolluğuda yoruyor insanı...
***an itibarı ile ilhamım tükenmiştir... biriktirip dönmeli....
***dönüşebiliriz, değişebilirizde kendiliğimizden... ama biri istemeyecek bunu bizden..!!
***şehre yazmak ..... seni..
***hep çok içtik... ama kendimizi kaybetmedik, tersine, kendimizden verdik...
***kendini dinlemeye cesaret edemezdi... korkutuyordu o gür ve gerçek ses...
***bir ses vardır; unutmak için kalabalık ya da gürültü yaparsın.. o bir ritmin içinden çıkar geliverir sana...ansızın..
***evde coşku çok anlamıyormusun....
***başka duacın olmaz.. evrende ses birliği olmadan nağmen okunmaz...
***yanlış zamanda gelmiş olabilirim, ama hep doğru zamanda giderim..
***kukla ve çizgi film karekterleride başroldeydi,, ama kadın bu sefer aktör seçti...
***veresiye yazma,, peşin al dostum..
***şu, profilime kim bakmış hikayesi ne saçma.. farzet sana bakmış ,,,, ulan 50 kişiye bakıyo gavat... nolmuş sanada baktıysa neye seviniyosun!
***o sebepledir ki özel hissettirenle ol.....!!! sevgisinde gerçeklik ve adap olsun... şımarıklık deil..
***her benimle oluşunda maskesi düşüyordu... yüzü olmadığından da pasifize oluyordu...
***gün ışığını, gece lambalarında seven kadın; ben yani...
***karanlıkta bir mumum ama dibime faydam yok...
***MMMM belki de emanete ihanet edip firar zamanıdır... kimbilir..
***bir soyun, yarı deli, ormana atılmış, çoban haliydi...
***oraya baktığından değil... oraya da baktığından.. gece çökünce azalır insan tanesi..
***kimm biliiirr nerde ne zaman ve kim tarafından.. kime neki bundan.....
***ben ararsam uyuyodur, herkes için ayakta olan...
***el lezzeti denilen bişi var, yan lezzeti de...
***oysa kimse sevmiyor birbirini, zamanın içinde ayak bağı hatta seçilenenler.. yalnızlığa inat, zaman geçirilenler,
***bu gece ki aşk; parmaklarımın değdiği klavye... nasılda karşılık veriyor..
***güneş ışığını ampullerde, ay ışığını ,gecede seviyorum...
***öbürünü umursamadan , iki kolunda iki kız...adamdı beeeeee...... ppehhhh habersiz bedeller ödeyen adam..!!!
*** tam zamanında.... sarıverir seni... üzenlere inat.!!
***pislikten al gözlerini kadın,, güzel şeyler öbür tarafta........
***sevgi adamı, ayrılıkta bile kadının incitmeyen,asil olandır...
***her g...t aynı işe yarıyor ama bu g...t biraz farklı..
***cici kız halime dönüyorum cici çocuklarla ve bu kaka çocukla konuşmuyorum... kimsede takmıyor zaten..
***kızzllaaarrrr,, dokunun ve dokundurun,, öfkeye iyi gelir :))
***alkolizm,mazoşizm,sadomazoşizm... keyfingen :)))
***elbette tabiki daima derhal hemen...
***mutluluk edilgendir... sever rabbim beni.. ve sevdirip yollar...
***bu izni veren ile sonsuza kadar gidesim var..!!!
***daha güzel şeylerde yazabilirim,, ama niye sevinesin ki..
***meramın yetmediği yerlerde başlar ihanetler..
***ve de her hiçe sayış bir tercihtir.. sonrasında tercih edilmek istememek kaydıyla..
***istenmeyen yere davulcuyla zurnacı bile gitmiyor bu devirde... o sebeple herkes istendiği yere... değer gördüğü yere..
***bazı şırfıntılar, sevgilileri var iken niye eski sevgiliye dadanırlar ki...... modern ihanet mi?? entelektüel fantezi mi.. hadi yeniden mi
***ötelediğin birini, karşılayan diğeri muhakkak vardır..!!
***ricalarınız sevdiğiniz adam da karşılık bulmuyorsa, özür kızlar... sevilmiyorsunuz.. umursanmıyorsunuz ,,kabul buyurun :)
***bilmek; öldürür.....!!!!!!! bildiriniz..:)

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

(MAYIS AYI TWİTLERİ)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu