14 Haziran 2013 Cuma

13 HAZİRAN....



 gecenin bir vaktinden sonra,,, vakti geçmiş eski yaşımın, vakti gelmiş yeni yaşımla, yer değişme anında, şükürler ve sevgiler dolusu anılarımın içinde kalacak , gözler, sözler ve eylemlerle, bir  gece yaşadım... her güzellik de, silkinerek ağlamakla geçti   ...her tebrik, her temenni, her kucaklanmam her pasta, her ikram... ............................... çok güzel çakmağım var artık boyacı rakıptan...... en güzel kaşar pane   idiiiiiiiiiii melih abiden... midyeci vedat ....... saolasın evlat... erdo baba... sevgili aydın...'''' !!!!! kavalaaaaa......  klarnetini sevdiğiimmmmmmmmm hüsnü:)) orkideeee............ canım  canım işte sevgili marketim... aydan ve murat...
evlatlar sona gelmedi... öncelikleri sıra kaybına uğradı o kadar bu gece :)) kızarlar yazmadın diyeeee....  ey güzel rabbiiimmmmmmm.... zenginliğini , çokluğunu , varlığını, hepliğini, ayaklarımın altına bu kadar güzel sunan rabbim... sana şükürler olsunnnn... bilerek ya da bilmEyerek yaptığım bütün sitemler için özür.... seviyorum seni, seviyorsun beni... sevişiyoruz biz... benimle kal... layık olacağım, SÖÖZZ.... ÖNCE KENDİME.......................... SONRA SANA SÖÖZZ!!!

acıdığım, hoşgördüğüm, tolere ettiğim, hüsniyet gösterdiğim, hatta onore ettiğim varlıkların senin olsun..... ben sevdiklerim ve dibine kadar sevildiklerimle devam ediyorummm.. ve sana sonsuz teşekkür ediyorum....

hoş geldin yeni yaşantım...

SEVGİLER................

HARİKA SAN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz