21 Şubat 2013 Perşembe

TÜRKİYE'DE KADIN OLMAKMIŞ.....ZORMUŞ..!!! TACİZ, TAVİZSİZ OLMAZ..!!!

Ne alaka arkadaş yaw....ben kadın değil miyim??, türkiye'de ve de ufacık bir şehirde değil miyim..??? hangi zorluk?, neye göre zorluk kastediyorsunuz??? erkeklerin tacizi mi, bir isteğiniz olduğunda sizinle pazarlık etmelerimi.????? boşverin bu işleri..!!!!! duruşunuzu ve yerinizi siz belirlersiniz......şöyle zaman çok hoşunuza giden kadınlığınızı sıkça kullanıp kullanıp, zora geldiğinde taciz edildim yok arkadaş..!!! çizginizi, uslubunuzu, tavrınızı belirlemez de ve oldu ya biri sırıttı, biri birşey teklif etti...haddini bildirmeyip,sırıtıp geçerseniz bunun devamı gelir elbet..!!!........

 tabi ki ben batıda ki aydın kadınlardan bahsediyorum...ya da hayır  öyle yapmayıp genelleyeyim...örf adet, töre, çevre hepsini kapsasın....sözünle, söyleminle, tepkinle nasıl durursan sana geri dönen o dur... kadın güzeldir elbet, görselliği daha öndedir, dikkat de çekebilir....çok insana güzel , farklı, renkli ,ilginç, güçlü vs vs de gelebilir....eeeeee bunu kim taciz edebilir yahuuu?????? kim neye zorlayabilir?? taciz den ben mi yanlış anlamlar çıkarıyorum acaba???? TACİZ ANCAK KADININ VERDİĞİ TAVİZDİR..!!!!!

yıllardır yalnız yaşayan ve hatta yalnız alışveriş yapan, yalnız bir yerlere gidip oturan, yalnız bir kadeh içebilen, yeni sohbetlerde,eski keyiflerin tadına varabilen bir kadınım bende....ve dediğim gibi küçücük bir şehirde....çok da tek başına olan...benzerlerine aşinalığın olmadığı bir memlekette....kimsenin takip etmediği, tehdit etmediği,ısrar etmediği bir kadın...

adınız deli bile olsa...delidir ne yapsa yeridir mantığı gelişir ve hoşgörülürsünüz...dediğim şu ki renginiz ve duruşunuz açık ve net olduğu sürece,,, tacize cüret eden adamın alnını karışlarım ben..!!!

sadece bir tek şeye değinmeden geçemeyeceğim....kadın ikili ilişkilerinde, koruyucu, anaç, merhametli ve sırcı olmaya gayret ederken,sevdiğini düşündüğü bir zübük aksini yaparsa tacize uğramış olur....ama başa dönecek olursak.....bu bileee TAVİZden gelir..!!!! hiç bir muhterem, hiç bir muhteremi sizin izniniz, ve tavır da yanlışını olmadan taciz maciz edemez....!!!! sen güçlüsün diye birşey yok...herkes kendini güçlendirsin....

ben ıspanak yiyen bir safinazım sadece:))))

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz