21 Şubat 2013 Perşembe

SEVİYORMUŞUM...

düğümcük düğümcük yaptığın poşetleri gördüm şimdi...boğazım düğümlendi bir an...oysa dünde bendeydin,ondan önceki günde,bir öncekinde de..başka temaslara yendirsende beni,bendeydin...çok da sevmek diyemem adına..sevmek ama tutkulu,yani daha fazla birşeydi..bir vazgeçememezlik varsa herşeye rağmen,özlemek ve de....sevgi kelimesi azdı sanki duygularıma..şiddetli bir istekti,koyu bir algı,öfkeli,sitemli ama istekli...sadece seni isterken buluyordum kendimi,hayat,yaşam ve telaşlar bile umrumda değildi,korkmuyordum onlardan becerirdim herşeyi...bir seni beceremedim ben...vazgeçebilmeyi bildiğim halde ,vazgeçemedim senden..bilirsin ne beyin fırtınaları yaşadığımı ve hep sen estin içimde,sen savurdun beni...

yani seviyorum seni eski sevgili..bu benim kendi davam,,sen üzme kendini,,haberim yok mu sanıyorsun..elbette var...herşeyden var...çok cesurmuşum ben,,insan bunları duymaktan kaçar..içim acımıyormu?? hemde çookkkkk...olsun..sevmek bazen serbest bırakmakmış..biliyorum doymuyorsun..vakit geçiyor öyle böyle,,sen koşuyorsun..ben dinleniyorum sevgilim......seyrediyorum..seviyorum...öpüyorum...fazla yorma kendini...huylu huyundan vazgeçmezmiş,sen beni hiç yanıltmadın ki..

kendine iyi bak derler ve giderler...çok sevdiğim ellerinden kocaman öptüm seni...

harika san..

( ooo hooooo çok geçmiş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz