21 Şubat 2013 Perşembe

KAÇ PAZAR ESKİDİ...

kaç pazar ziyan ettim.....sadece pazar demek doğru olmaz belkide...içimde özençler biriktirdim. pazar ayrı bir gündür ya hani..tatildir....birliktelik, neşe, dinlenme..mutluluk huzurdur.mangaldır, yürüyüştür, dostlarla olmaktır,,,biraz sırt üstü yatmak, kahvaltıda aheste gazete okumak...adi olmayan bir ruh ile eşleşerek,saygın anılar biriktirmek...çoluk çocuk hep birlikte olabilmek,dolabilmek...

diyorum ya özeniyorum, hatta kurtlanıyorum da denebilir.özel günler ve pazarlar fobim oldu...ne güzel olurdu evimizde sevecen, babacan, merhametli, şefkatli, kolları kocaman, yüreği sıcacık, sevgi dolu, bizi düşünen bir CANımız olsaydı...gerçi gözünü sokağa dikmiş, ruhu paçavra insanlar yok mu??? dolu ama bunlar konumuz dışında..:)

dost meclisine sığışa da biliriz. ama özlediğim ve istediğim bu değil...bu vakitten sonra sonsuz güvenle , huzuru bulduğumda herhalde geçici bir hafıza kaybım olur mutluluktan....yerlerde çok süründü ruhum ne olur artık tavan yapsa:)) mahcubiyet, üzüntü, zaman zaman ve sıkça pişmanlıklarım oldu...ve temsiliyetle gururlanacak günler yakında.......
BİLİYORUM.............

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz