9 Nisan 2013 Salı

ANİ Şİİ-RİKA LAR :))

yağmurun kızı gibiyim...
hiç dayanamıyorum o sese ,o ıslaklığa , o'na bakmaya...
herşeyi bırakıp o'nunla bütünleşiyorum..
o yağarken daha da çok seviyorum herşeyi..
o yağarken daha kıymetli herşey..
başka bir hale dönüşüyor ruhum..
o'nu seviyorum..

HARİKA SAN..:)



ONLAR...

gün ağırınca kapanan istiridyeydim,
yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı,
 ne benzeyebildi insan bana,
ne huysuzluğum değişebildi ,tadında...
bilirdim anlattıklarımın anlaşılacağını zaman aşımında..
önceliğe küstüm,, mesafeye kızdım..
sağduyuya sağır, öngörüye kör,
dokunmaya hissiz, lezzeti tatsız, geçirdim yılları..
yıllar öncesinin tecrübeli yanlızı...
araya zaman girdi hep..
çocukkenden,
ergenkenden,
genç kadınkanden,
dulkenden,
anneykenden,...
seyredildim,beğenildim,imrenildim...
gıpte ile kıskananlarım,özenç ile taklit etmek isteyenlerim de oldu..
onlar bana hayraaannnn... ben de onların yarım akıllı hapislerine...
onlar zoruma özendi, ben onların kolaylarına..
beraberdik... ben beraber yaşadım.. onlar beraber geçirdi zamanı......
BEN se onlarsız..!
yıllar geçti buldular beni kendilerinde...
yıllar geçti... zaman da..
hep anladılar 10 yıl farkla....

HARİKA SAN

......

kime gitsem ,yalnızlık..
yalnızlık sağım solum,
dokunmayın yalnızlığıma der gibiyiz, hepimiz
bir güç giyinmiş, yürüyoruz durmadan,
daha da yalnızlığa.....
hemde bu kalabalıkda......

harika san:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz