28 Nisan 2013 Pazar

FAİLİ MEÇHUL YAZI...





öldürdüm işte... öldürdüm seni.
ben bir katilim,  sen de ; toprağın kadınısın artık..
mezarının başındayım..
sen sevgi doluyken, kafana vurarak öldürdüm seni,
kanlar içindeydin ve ben hala vuruyordum sana...
her yere bulaştı kanın...!! en çok da kalbime..
şimdi çok seviyorum seni,
hiç ayrılmadım yanından, öldüğünden beri..
o karanlık ve çıplak gecede oldu herşey.,sen üzerimi örterken..
huncarca yaptım evet..................
sen, benden vazgeçemezken..
çünkü yokluğunda seviyordum seni..
sevgiye bu kadar açken , doyurmandan bulandı midem, fazlaydı..
kustum işte... hepsi senin yüzünden..
herkese inkar ettim herşeyi..
kimseler bilmedi seni sevdiğimi, sende bilmedin..
birkaç kere ağzımdan kaçmıştı gerçi, duydun diye çok korkmuştum o gece..
başkasına söylemenden de korktum,öbürleri duyardı,ben yalnız kalırdım çünkü..
diğer kadınlara seni hep kötüledim, hep kötü anlattım,
yine seninle olduğumu duysalardı, inanmazlardı bana, küçük düşerdim,
oysa onlar önemliydi, sana küçük düşmekse........ senden utanmaksa,
ne bileyim belki de hiç düşünmemiştim...
hep yokluğunda sevdim seni,
yokluğunda özledim...
varlığın kinlendiriyordu beni, öfkeleniyor,sıkılıyordum
şeytanlaşıp, vampirleşiyordum... çünkü yetemiyordum...öbür açlıklarımı gideremiyordum,
sen ise bunu görüyor ama inanmak istemiyordun..
seviyordun...
sen öldüğün gece de seviştim,yalnız kalamıyordum..
kabahate alışkındım,dönemiyordum..
beni ,kendimle yüzleştirdikçe , duymak ve bilmek istemiyordum,
aslına bakarsan , hak da veriyordum...
BEN öldürdüm seni....
kalbimde kanın..
yaşarsan daha da sevecektin, akıllıydın, hisliydin,
sana yalan atarken, beni rahatsız ediyordun, korkuyordum da senden,
sen hep cesurdun.
ama bu hayata müptezel olmuştum...
sorumluluk istiyordun,,, bilmediğim bir şey yani...
kendiliğinden gidersin diye de korkuyordum,
ben üzerinde tepinip, gezip, döndüğümde senide bulmalıydım...
varlığını istiyordum ama arada... sen hep beklemeliydin,orada öylece,,
bozuluyordum,sen gidince.
hemde ben kovmadan.........
biliyor musun? ben hep seni sevdim,
onları da istedim ama seni sevdim...
sen bana katlandıkça mutlu oluyor, senin de beni sevdiğini görüyordum..
dağınıktım,bulanıktım,serseriydim....
gömdüm seni, sonra bir daha gelememenden korktum...
 ÇİÇEĞİİMMMM ... ben seni kökünden yoldum...
ben HAYATIMI  toprağa koydum....

SEVGİLERİMLE..

HARİKA SAN

güzel bir gecenin anısına...... ve bu müzikle...  Requiem For A Dream - Full Theme Song  ruhum dinledi, ruhum öldü ama severek..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz