25 Nisan 2013 Perşembe

GÖZYAŞINDAN, TEBESSÜME...

- alooo kiminle görüşüyorummm?
- benimle tatlım naber
- hahahhahahhahaahah tanrım inanamıyorum .. nerdesin
-evdeeeee...
-bak rakı sofram kurulu ,söyle hemen et mi balık mı?
- şimdi hemen gelemem ki saat 22.00 gibi evden al beni..okey oynuyorum çanak yüksek:)))
- oolleeyy beeeeee oleeyyyy beeee tanrımmmmmm .... yaşşaaassıınnn
-anlaştık nasıl geçecek 1 saat?
- bana çabuk geçiyor, seni bilmem....


-SAAT 22.00
-HAZIR MISIN ÇIKIYORUM
-eevveetttttttt

***** annnooşşuummm doğruyu söyle o hayvana gitmek yok...
***** söz evlat.. görüşürüzzz seviyorum seni..

- sen al anahtarı çık yukarı ,sana fındık ve yeşil elma alıp geliyorum, var mı istediğin başka bir şey??
- hayır dostum çabuk gel

-mmmmm florasan ışığı ... yahu manyakmısnız  hastane odası gibi yapıp oturuyorsunuz evlerinizde
- e demin söyleseydin ya, dur hemen alıp geliyorum.. sadece rahat et bu akşam ....

- oldu mu şimdi var mı eksik :))))))
-ama bu 60 wat keşke 40 deseymişim :)))))
-allahın cezası deli kadın :)))

-seviyorsun musikiyi, rakı sen sevecenliğin .. birazdan bir arkadaşım gelecek seni muhakkak tanımalı, bu sohbeti, bu yüreği,bu insanı , bu kadını tanımalı , sen ne kadar açık yürekli ve değerli bir insansın bir bilsen ... anlayamıyorum seni çoklukla , bu ara birşeyler saklıyorsun bizden..

- boşver ,olur , geçti....
- yesene kalamar dolmasından .. bak bu peynirler de çok güzel.. çilek dalından,portakalları çok şekilsiz soydum laf etme sakın :)) zeytinli sardalyeyle doyurdun karnını.. ara sıcak ne yapayım?
- yahu bi otur... sohbete geldim...
-karışma bana bir insanın kaç tane senin gibi misafiri olur ki??
- peki :))))
- anlatmayacak mısın gözlerin niye şiş??
- siktir et... yedik bi bok işte...
- kim len o??
- aaaaaaaaaaa boşver dedik yaaa... otursana şu sandalyeye, çek ellerini de belinden , yok tedirgin olacak bir şey, halledilecek bir şey de yok... değştir mevzuyu .. kim yaptı bu kalamar dolmasını??
- ben satıyorum..
- aaaaaaaa sana yardım edeyim var mı pazarın?
-daha 3 haftalık, yeni başladık, 2. iş...haftaya sahile seninle gidelim o zaman ... ama 1 gece konaklıycaz, çok şeker bir motel biliyorum, tam senin sevdiğin gibi, yeşillik ,çiçeklik, şirin... olur mu?
-bakarız haftaya , neden olmasın?

-bana müsaade saat 04.00 herşey olması gerektiğinden de fevkalade idi , çok teşekkür ederim varlığınıza, hürmetinize, ev sahipliğinize, sohbetinize, yüreğinize, arkadaşlığınıza,adamlığınıza,,,, gözüm gönlüm doydu...
- dur yawwwwww pabuçları giymedim
-ben giderim zahmet etme
-gavat mıyız be biizzzz hop dedik... kıymetlim.. aldığım gibi bırakacağım.. az bekle.. hangi kadını tek başına bu vakitte kim salar??
-ben bir tane biliyorum :))))))
-orospu çocuğuymuş o...
-değil..
-sus savunma
-........................

- yarın yine gelir misin ama bu sefer kalmaya???
- yarın başka arkadaşıma sözüm var, ama telefonlaşırız yine tamam mı?
-......................... erken dönersin belki uğra
- yok dönmeyeceğim yarın gece.. ama söz yeniden geleceğim.. çok öptüm seni yeniden teşekkürler her şey için.............
- seni arayabilir miyim?
-elbette her zaman..  İYİ SABAHLAR......

sevgilerimle...

HARİKA SAN...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz