29 Nisan 2013 Pazartesi

insan üzüntünün kaşarı olarak, sevinci elde edebilir... :)

***çoğu insan ,güçlü duygularla,güçlü arzuları birbirine karıştırdığı için hata yapıyor... güçsüz laflarla
***bazen lüzum yoktur,, hatta hiç lüzum yoktur,lüzumsuzluğa...
***hah işte bende seni bekliyodum yağmurum,,, gel yağ yumuşat bu toprağı..
***sen biliyomusun bilmem... ama ben gerçekten artık hiçbişi bilmiyorum...
***sıradışı hain,sıra dışı insafsız, sıradışı küstah, sıradışı umarsız .. allah özene bezene abartmış.
***güzel sofralar kurulur..sofra kuramadığına da kompleler...herkesin içi acır,, onun içi açılır marifetinden..bu böyledir ve değişmeyecektir..
***sanki tiksinmeyi ve nefreti hatta utancı öğreniyorum ,büyüyormuyum ne...
***ona herşey yakışır,, bana bakmak değil..!! seyirlik rezaletin sonu var ise......soytarıya verilecek ne gönül ne kuruş kaldı geriye..
***öyle bir saklamışsın ki; bir daha beni bulamadım..........
***önce yapmadıklarını yap ki ;; yaptıklarını tekrar edebilesin...!!!!
***birden fikrin değişiyor.. bir bakmışsın ki sıkıcı.... noktalı da olabilir..
***hayat ; acılarımın bin katını çıkartsada senden, anlamıyorsun...
***neşşeeyylleeeeee günaydın gecem :))
***sabah 06 dan sonra kapanan istiridye miyim...
***bir sonra ki konu başlığımız ; esrarlı güldürücü.. :D
***1 paket sigara... günaayyddıınn..!! yoklukta ne çok görünür dimi 1 tanesi.. 19 unu hiçe sayarken..
***kopmazsan ,bağlanamazsın, bağlayamazsan da kopar..
***birgün istediğim herşey olmuş olacak.. derdim geç olması..
***alışık olduğu yerden gelmemeliydi davranışlar... alıştıklarımı ??? tamda aynıynıydı...özlem mi.. bu cümle de çokça var..!!
***yalnız adımlar, olacaktıysa.. seninle yürümenin de manası kaçmış ,koşturma...
***sen ; o kafayla vajinası değişik gelenlerle uğraşırken; ben, bana dünya verenlerin dünyasını kararttmışım bilmeden..
***görev adamıyla, hayat kadının aşkıymış bu.. yatakta boş ,hayatta komedi..
***zengin aşık, yaş aldıysa... kurutmaz..!!!
***lafın özü, özün sözü kadın hissetmeyi özledim.. ezber sözler değil..beğeniler temenniler değil.. davranışlardaki takıntılı kalışlarda adamım
***unutmamak ve kirletmemekten mimliyim ben...yerinide değiştirmem, yerine de koymam.. koyulamamışla hava da atmam..olmuş gibi de yapmam..BEN..
***tanımlama; kalple pipi eş değer zevkteyse başkasında... bambaşka başkadan vazgeçme..!! zira alışkanlık bozar. o güzel kafanı.. dönemezsin
***sen bi kafa için yarım saati, bir cilve için 1 saati, bir eski için 2 saatini verirken; bir ricaya 3 saat bağıran sevenim kıymetimden,herşey
***eskiden bilmek önemliydi... şimdi ise umursamamak...
***galiba yeni bir dünya yarattım; örümcek ağından...
***dön dünyam ben geldim yine :)
***ahlaklı uyku olur muymuş... pek yakışır hatta.. bilinçli,sahipli..güvende.. kıvrılan bir kız çocuğu kadar güzel.. bir kucakta..
***hayatın pin pon çocuk; ama ne raketsin ne top, ne 2. kişi.. gözlerin işte... amaçsız saat tıkırtısı..
***daha çok içmelisin, başlasın esrarlı özlem dilimi... dostlar sağolsun de geç...
***rakı sevmeyen adamdı; ilk tanıdığı kadınlarla rakı içen.... rakı içmek için gönül satan..
***yanında ipek teni, soluk dudakları ve hüzünlü gözleri vardı çıkarken...
***orospu çocuğu ile insan farkını ,kızlarınıza gösteriniz...!!!
***bir gariban vardır, gözü gönlü tok.. birde arsız vardır her ne versen BOK..!
***PARASI BOL OLAN KADINLAR, SAKIN BİR ÇAPAÇULA ACIMAYIN...sizde biriktirdiğini mekanda harcarlar bir kıtipiyoza...
***sen insan diye hediye alırsın, o kancık için yok eder,enayiliğine yanarsın...
***eve gittiler, ağladım.. gerisi teferruat...çok aptaldım..
***kaşındı,elinin eremeyeceği yerler... !!!! elbette kaşırız..
***elinizde bir orospu çocuğu var ise, unutamam diye korkmayın.. hemen bir başkasını bulun,muhakkak öbüründen iyidir..!!
***en büyük yanlışım , yanlış yapmamak için denememekmiş..!!
***ve usulca fısıldadı zaman ''haydi kalk, beni çok basit harcıyorsun''....
***edepsiz güzel kelimeymiş, yeni farkettim..
***kadın öc alayım derken evlenme teklifi alırsa öc sayılmıyo mu ki :))))))
***evde aldığınız kararlar iş görmüyorsa, kararlarınızı sokakta spontone alın,faydasını göreceksiniz ...!!! :)
***her bir şeye çabucak alışma huyumdan nefret ediyorummm :)
***herşey akışında daha güzel ... ne zorluyor insan bazen mutsuzlukların kapısını.. oluyor işte
***içimi zenginleştiriyordu bu fakir benim...
***ve oyun biter, roller değişir....!!!!!
*** ARTIK KENDİNE DEĞİL, KENDİNİ İNKAR EDİYORDU......

SEVGİLERİMLE..

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz