29 Nisan 2013 Pazartesi

İMLASINI DÜZELTEN VARDI, ANLAMLARIMIN....

***benimle başlayan, benimle de bitebilir.... yazan : 0 yani sıfır..
***görelim bakalım bu sağnağın sonunu..
***önce gözüne,,, sonra gönlüne,, sonra mezarına yağsın...,,, bu RAHMET... 
***senin yanında şıpır şıpr yağmurlar... şimdiki gibi şapır şapır deil..
***yokmuş gibi vardı..
***gece susuyordu. içim konuştukça, içim susuyordu,rüzgar konuştukca rüzgar susuyordu... yağmur ıslatınca.. biz susuyorduk,,sırılsıklam oldukça
***biri benim fotoğrafımı güzel çekiyorsa;ya yanında huzurluyumdur, ya da o beni çok güzel görüyordur...
***anladım ,,yine yağmur yüzünden :))))
***yürekten gelmiyorsa, dile suç işletmeyin.. :)
***doğallığın arasına; strateji sokarsan... kendi planlarının içinde boğulur gidersin......
***insan sevmekte ne kadar haklıysa,, sevememekte de o kadar haklıdır...
***sabahla gece arası bir yerlerde.. ya günaydın, yada ,iyi, uykular araftakillere...
***rabbim bana biraz ömür biraz daha para versin; hepinizin yalnızlığını alıcam sizden..!!
***gidip gidip geliyor,, ama döndüğünde ,yine seviyordu..
***YAZMAYA KÜSÜYORUM, BARIŞTIRIYORSUN..
***senin ki uyuyamamak,,, benim ki uyanık kalmak...!!
***ararsan bilirsin..
***insaoğlu.:) anı yaşa. an 1dk sonra bitebilir senin için. kara bakmak dururken niye zarar da gözün. ? :)
***lütfen etmiycem :)) ..ne derin manadır...:))
***yanlızlık üretkendir kısır değil...... bundan daha fazla kalabalık nasıl olabilir..??? ppeeeeeeeeehhhhhhh :))
***bir yapmayı hiç sevmedim..
***ün one dağıtma bende mirim ..kimseciklere söylemedim daha :)) suusss
***fazla naz usandırır aşığı... yapmaz olur yapacaklarını... hamlesiz oyun olmaz ki..
***yeniler neden yapmıyor diye bi sorun yok..!! eskiler nedeen korkak diye hala düşünmekteyim...
***kendinden korkmak ürkütücü... bunu da bilmekteyim.....
***ama herşeye rağmen bir parmak bal var ise bunu da ben sürer zehirlerim... bu da unutulmasın da...
***üç noktalarım... kimsede olamayanlardanım...
***bir şeyin çabucak olmasını istiyorsanız, o düşüncenizden korkunuz.. çünkü korkular en çabuk gerçekleşen, en güçlü duygulardır..!!
***ne çabuk kirletiyor çirkinleştiriiyor ve temizlemeden bırakıyorlar...
***ancak iyi insanlar ,hassas , özençli ve güzel davranabilirler .... kötülerin entrikası bitmez..ve onlar asla düzelmezler..
***ççookkk ayıp oldu yaşanmışlıklara..
***sevmeyi bildiğini sanmak ve sevilmeyi bilememesiydi asıl sorun....
***kadına şiddete hayır derken,, kadına şiddet gösterenlere de hala selam verdiğinizi unutmamanız gerektiği dileğiyle......
***beni kendimden alıyor, benimle kendine geliyordu..
***senin adın gece.... anladın mı şimdi neden uyumuyorum..

sevgilerimle

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz