2 Şubat 2012 Perşembe

soysuz üzüntülerimin,soylu deneyimleriydi toplamı......


***ah benim canım hatalarım...can sıkıntımın pejmürdeleri...:)

***nefret,, kir gibidir...bırakın kabarsın ki,,sonra bir su da akıp gitsin..!!

***Kabuguma cekildim,kendimi tospa gibi hissediyorum....;)

***oysa ki ne hayallerim vardı; yine gelmedin,hepsi yarım kaldı:)))

***sevaplarım birikti,,ben kabahat işleyip geliyorum...:))

***hergün hergün mutlu olunur mu??? hasta oldum galibaaa:)))

***Yakisikli bir gece,,tum yakisiksizliklardan uzuuuunnn muddet sonra.....

***rezil rezilliğinden,sefil sefilliğinden,asil de asilliğinden vazgeçmez anacım....

***dağınık acıları harmanlayan,neşeli kişi:))))) (BEN)

***çevir gözlerini dostum....öbür tarafta tüm güzellikler..!!

***KIŞ AYAZI,SEHER YELİNDE.

***ev ev dolaşan bir erkekle olmak....... aslında erkeksiz olmaktır:))) hatta hiç erkekle olmamışlıktır:)))

***kar yok ama soğuğu var,,aşk yok ama umudum var....:)))

***bu twitter özgürlük tahtası gibi..insan kendi kendine konuşup duruyor:))))

***salak insan hengamelerini atlayıp,mutlu insan platosuna ulaşmalıyım...:)) ne deneyim ama.....!!

***ŞEHRİ-ALEMİ,SEYRİ-ALEM VAKTİ..

***şiir yazasım geldi...365+365+155 güne...

***sırılsıklam aşık ne demek? bunun kurusu nasıl oluyormuş ki?..:)

***el değdi,göz değdi,nazar değdi.....yine de herşeye değdi.

***meğer ben ölmüşüm...:))

***yarım bırakmayacaksın birşeyi...bırakıp özlemeyeceksin..rakıyı içmezsen bitmez,yolu gitmesen...AŞK'ı yaşamazsan biter mi hiç?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz