2 Şubat 2012 Perşembe

kötü olmak,,kötü bir seçimdir..!!:)


***benimle beni kaçırıyorsun,kendinle keçileri...

***neyse ki vakit,unutmak için erken..

***kalbinle uygunsuz vaziyette yakalanma.

***ya istikrar....ya önün...!

***gelen yoksa...gideceksin...

***.eyyy beden..direnç göster..

***çabalar faydasız, kelimeler kifayetsiz,gözü sende değil ki...seni nerden görecek...

***üşümek titremek donmak..korkmak,ürkmek üzülmek sinmek büzüşmek...düşünmek özlemek istemek kızmak susmak vs:)

***bir o güzel,bir bu güzel...hayat sana güzel..:)

***olsun beee biz sevgimize bakalım...bizim nasılsa O..

***cümlelerin bile devamı yok...2 cümle sevgi 3 cümle nefret...bu ne yaman çelişki anne??

***samimiyet perilerinin içinde bir samimiyetsize bakan gözün kör olsun..

***#BenceYalnizlik seninle olmaktı..

***kendimi alıkoyma vakti...haydi rahat ol şimdi..

***nefesti..kokladım..nefes bitti.....

***acılara poz vermek....

***hiçbirşeyden ders almayanlar,yaşamdan birşey kazanamazlar..

***insan evinde uyanmaktan bıkarmı yahu....:))

***tebessüm et,bir dilek dile,gözlerini kapa ve yolla....sonra kapıya git:)) o orada....

***serbest bırak bütün duygularını...ya uçup gidecekler...ya bulup konacaklar..

***kabul et ve ısrar etme...

***bazen AŞK ta kişi yoktur..o sadece içinde hissettiğin, sıcak tutan bir duygudur...yeterlidir..

***.... ......... 2 kelime bir cümle:)

***buyrun buyrun....ve oturun...! :)

***daha sıcak bir söz,daha sıcak bir yer bulmalı..

***kendini bekle ama kendini bekletme..!

***kendimi senden aldım da,,koyacak yer bulamıyorum şimdi..:)

***iki gözüm önüne aksın:))

***neden insanlar evde çırılçıplak dolaşmaz? kim giydirmiş bizi böyle..? çok ayıp olan ne?

***umrunda olmasa ne farkeder? ben sevmeyi seviyorum.

***AŞKın en güzel yanı,düşüncende bile heyecanlanıyor olmandır...

***eyyy insan,,seni severek görüyor,severek bakıyorum..

***dokunuyor cümlelerin,cümle değil,ellerini istiyorum ben...

***çok severken mi hiç sevmemişsin?

***seni sevmiyorum diyebilmek..asil bir dürüstlüktür..

***sen bensiz,ben sessiz....

***en güzel iletişim konuşabilmektir....yazışmak niye?

***bir sürü an yarattım sana,,elimden aldıp dağıttığın..

***bir kaybın yok ki ben hariç..

***gönül affettmeye hazırdı,farkına varsaydın hataların..

***geceye misafir gidiyorum...nasılsa aramazsın biliyorum.....

***ve kapı çalar...gelen tanrı miiiiisafiridir...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz