1 Şubat 2011 Salı

KENDİ KENDİMLE....KENDİ KENDİMSİZ...


SORMA

hergün, hergün hatırımı sorma
iyi değilim..
neden diyeceksin,
anlatsam, anlamayacaksın...
anlatmasam şüphe duyacaksın.!!
senin de derdin bu......
ben susarım derdim varken,
ya da başka şey konuşurum...
yalan mı attıracaksın illa???
susuyorum.....soru sorma!!


YOKTUK

beyaz dedim
duvar dedi..
siyah dedim
kader dedi..
sen? dedim
düzenbaz diyemedi..
ben?dedim
küfür de edemedi......

aşk? dedi....
eski dedim
biz?dedi
yok dedim
neden? dedi
SÖYLEMEDİM....



İYİ DEĞİL..

hayata çok fazla hakim olmak iyi birşey değil..!!
yargıç, avukat, hatta tutuklu olmak da...
mahkeme salonunda sinek olmak en güzeli.......


:)))

durumsuzum
yazasım var, konum yok..
içesim var, keyfim yok..
çıkasım var, havam yok
özleyesim var, adam yok..
bir var, bir yok
bir yok, hep yok...
çok var, hiç yok..


NASIL?

nasıl bir aşağılıksın!!!
eğilemiyorum..
nasıl bir nefrettir bu??
söyleyemiyorum..
nasıl bir özlemdir bu??
çok kızıyorum...
nasıl bir kalıştır bu??
defedemiyorum.....


GÜNAYDIN

günaydın
ama daha gün aymadı....
sen yoktun.
ben de aymadım....

DOLU

dedim ki doldur beni...
dedi ki
boş değilsin..!!!


BENSİZ

üzerime konulandırdığın geceler neyse de
üzerine koğuşlandığın gecelerde
üzerin açık kalsın!!

sevgilerimle

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz