28 Şubat 2011 Pazartesi

UZAY MI DEDİM:)))) I LOVE UZAYLI......


var olan, mevcut olan, süre gelen herşeye karşıyım bu aralar..kabul etmeye,devam etmeye,yutkunmaya, susmaya, hayatın SS lerine, sisteme,bilemediğim güçlerin adil olmayan hallerine, adaletsizlerin keh kehlerine, daha da seyretmeye, bildiklerime, öğretilenlere....sindirdiklerime, yutkunamadıklarıma...bakıpta gördüklerime, görüpte söylenmekten başka birşey yapamayışıma....hatta görüpte, görmemem gerekenlere....doğru bildiklerime,,,,namussuzların devamlılığına, onların hakkından gelememenin tutukluğuna,hırslı ve tehlikeli insanlara, arsızlara yüzsüzlere,onlarla bir dünya da oluşuma,ve en acıtanı beraber yaşamak zorunda kalışıma.....bir an en insani tarafımla küçücük bir şeyde merhamet edip,affedişime..en cesur görünürken, boktan birşeye cesaret edemeyişime..bencilce beni kendine istiyene, emek vermeyene,sahip olduğunda boğazında kalana,yeni modellere, demodelere...pis kokuya,toza,aynılığa,mecburiyetlere.... çirkinlere özellikle......!!!

çirkin huylu, çirkin suratlı, çirkin iskeletli, çirkin fikirli.....çirkin davranışlı, çirkin ısrarlı, çirkin giyimli, çirkin projeli, çirkin evli,çirkin karılı veya adamlı,hamuru, mayası, doğası çirkin olan herşeye de karşıyım.....çirkin haber davranış, masa örtüsü ne varsa iştee.......karşıyım arkadaş..!!!

birşeylerin dar geldiğini biliyorum....ya inatla burada oturmaktan daral geldi bana...ya da gerçekten yaşadıklarım dararlttı..çemberi büyütsemde, küçültsemde iyi olan insan biriktiremez oldum......başarı, ahlak ve duruş, merhamet ve dürüstlük bir arada olamayan kavramlar mı ki???? yoksa bana denk gelmeyenler mi bunlar?? kendimi yalnız hissetmelerim bu yüzden... iyi den çok şey bekliyorum, geniş bir kavram o çünkü.kalabalık var...sevgi, hayranlık, coşku, tutku vs de peşinden geliyor ama....benim asıl istediğim lider konumunda, yada çoban...insan gütmek değil kiiiii!!!!! örnek olmak , öğretmek de değil.....anneliği, hatta babalığı da yapıyorum...ammmaaaaa hep benden dost, hep benden güvenilir kişi, hep benden anneannelik, sırdaşlık,eğlence, akıl beklenirken ben kendimi çok yalnız hissediyorum..!!! akın akın beğenilmek, sevilmek, merak edilmek ayrıca güzel şey...ama çok açım ben..........hemde ççookkk.....benimle sonsuz konuşabilecek zekaya, dimaya,nükteye, heyecana, var oluşa.......beni eğitecek, öğretecek, kavrayacak, tırnağının uzamasını durduramamak gibi devamlılığını bildiğim, inandığım,sadece kesip kısaltmanın benim insiyatifimde olduğu, ben kadar birileri lazım bana.... BEN KADAR işte....bunun miktar ölçüsü yok, az isem aazzzz,,,,çok isem çookkkk..!!!

karşıyım kardeşim işte..!!! insan hallerini sevmiyorum...kötü görüyorum.bana bir uzaylı lazım:))))) dünyayı çözdüm ben.....sıra evrende..!!! ASLINA BAKARSANIZ ÖCÜMÜ, HINCIMI HİÇ ALMADIM KİMSEDEN....BU BİR ÇEŞİT İNTİKAM!!!!

sevgilerim yok artık....sevmem dileğiyle..!!

harika san...




1 yorum:

  1. bekleyene beklediği cevabı verememek. en ağır intikam...:)) ama çirkinlikler olmasa güzelliklerin de bir anlamı olmazdı...!!! saygılar.
    hakan artut

    YanıtlaSil

yorum yaz