2 Şubat 2011 Çarşamba

KARMANÇORMAN....


BULAMA

bulanıyorum,
bulamıyorum..
bulanmak güzeldir çılgın anlarda,
öğürmek değil ama..
mideden gelmeyecek....
yaratıcılık bu
un ve çamurla
bula ama bulandırma
fantazi güzelde
kusmuk kel alaka kusturma
bulandırma, bula
ya da hiç BULAMA


KÜREK KAYIK

ya kendi kayığında kürek çekeceksin
ya da başka kayıkta kürek çekmeyi bileceksin
ya da kayık senin olacak, kürek çektireceksin..
ve yahut
ne kayığın olacak ne küreğin
söylenmeyeceksin
dahası yok ki...
birinden birine karar vereceksin.


KORKU

ne var sanki korkacak????
korku hayaldir;
gerçeğe dokunduğunda kayboluverir.
bende gerçeğim zaten hayal deil...
miden mi bulandı??kus gitsinnnnn....
ama önümde deillll....!!!!!..

GEMİ

geçen gemilerin içinde var mıyım diye bakma
olmayacağım,
ya da ne zaman çişe kalkacaksın....
ben o ara geçmiş olacağım..!!!!

BATIK

sağ ayak başparmağım..
batıyorsun.
altına ne soksam, çıkarsam
acıtıyorsun.
batıksın sen,
dalmam lazım...!!
ben denizi sevsem, dibi sevmem...
anlamıyorsun...!!
acıtıyorsun...:(

TESADÜF

Hep böyle olmazdı
yalnızdım,,
çok üşümüştüm,
örttü...
örtündük...!!

ÇAM

Dalların nasıl ağır, çam ağacı
yağma artık ne olur, der gibisin...
öyle dermansız sallanıyor ki dalların...
güneşi beklemeden, silkelenmek ister gibisin..!!


sevgilerimle...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz