2 Şubat 2011 Çarşamba

TU-AL ime MEKTUP...


sizi şimdilik, sizinle bırakıyorum kızım....büyütmek ayrı, büyümek apayrıdır. kendinizi büyütmenin size verdiği güven, benim büyüklüğümün gölgesinde büyümekten farklıdır.şimdilik yaşadıklarınızdan dolayı temkinli ve ne istediğini bilen kişiler olarak izliyorum sizi.ama hatasız olmak zorunda değilsiniz....hatta en hataya uygun yaşlardasınız.kendinizi mükemmeliyete adamayın. ben iyi bir örnek değilim. çünkü düşüncem de değil, yaradılışımda gelişen bir çıkmaz o MÜKEMMELİYETCİLİK...yok öyle birşey kızım..!! hatta başarı ve güçde iyi birşey değil...talep etmemek, yardım istememekte güç ve onur değil...bende gördükleriniz aklınızı karıştırmasın...sakın timing hatanız olmasın...!! hepsi başka şeyler bunların... başka yıllar, başka yaşlar, başka yaşanmışlıklar.benim sevilmişliklerime, sevememişliklerime, sevilmemişliklerime de aldırmayın....idol isem size ben, çabuk kabuk değiştirmeyi,yeniden hayata tutunabilmeyi örnek alabilirsiniz belki yalnızlıkta...ama siz yine de talep edin...,, varolsunlar.! ben hep bekledim anlaşılmak için..saçmaydı, gereksizdi...bir zaman sonra alışıyorsunuzda, normal geliyor bu!! sakın size normal gelmesin birini aramamak..birine yaslanamamak..birinden birşey istemek...normal olan bu..bana öğretilenler, dikte edilenler, üzerimden geçilenler farklıydı...bazen insan bilinçaltının esiri olabiliyor...sizde kimbilir neler var???? biliyorum bir erkek mevhumu oluşturuyorsunuz alt benliğinizde...aslında olması gerekenler var siz de de...belki zaten anneyim diye babalığı çok oynadım siz uyurken öperek....bende bin türlü belirsiz düşüncelerde, biçimlendiremediğim hareketler yapmış olabilirim. ama model değilim...!!aslına bakarsanız halimden de memnun değilim...korkağın da tekiyim biliyor musunuz:)))mesafe koyarken ki mesafesizliklerimi,ağlarken ki kahkahalarımı,, çıplanken ki giyinişlerimi pek de örnek almanızı istemem..!!aslında gerek yokmuş bu misyonlara..misyon da değil garip bir baş rol bu!!!talep etmediğim, özenmediğim, neden oynadığı mı ise hiç bilemediğim......oturdu öylece...farklılık üzerime...sanırım biraz cesaret birazda aslında beni yaşama halimden kaynaklanan, yıllar öncenin şehrinde, o zamanlar dedikoduya maruz kalan doğrularımdı başlangıcı.
sanki ilk flört ederken el tutan, sanki ilk sevişen, sanki ilk sevilen, sanki ilk boşanan, sanki boşanmışlıkta ilk sevgiliyi yaşayan,sanki bunları ilk konuşan, ilk ulu orta yaşayan,benmişim.....bekareti ahlak sayanların içinden bakire çıkmışlık da iyi birşey değil yavrum...garip ikilemler bunlar....belki ben başka şehirlerde başka ebebeynlerle doğmalıymışım, başka adamlarım olmalıymış....bir yerde bir doğru var elbet ama eksik bu......hep takma akılla büyütüldüğümüz için,,,,şimdilik size akıl vermemek gibi bir prensibim var. çünkü ben sizi akıllı görüyorum. size tek ve sadece söyleyeceğim şu ki; üzülerek.....kendinizden eksik, kendinizden çirkin, kendinizden az yaşamış, kendinizden az düşünen, kendinizden az başarmış, kendinizden korkak ve karar mekanizması özgür ve bilinçli olmayan hiç kimseyle olmayın......

iyi polisi oynarken, bir kötü polis edinin....sahipsiz hissettirmeyin kendinizi...üzerinize yürüyen biri olursa, onu sevmekten kollamayın sakın....tokat attığında yapacak hiçbirşeyiniz kalmaz sonra!!!şikayet etmeyi, feveran etmeyi, rezil etmeyi öğrendiğinizde kimse zarar veremez size.....susmayı, korumayı , öğrendiniz, izlediniz, yaşadınız ama......üzgünüm kızım....hiçbirşey kazandırmıyor üzülmekten başka.....çevreniz bunu görmüş, yaşamış, taktir etmiş kime ne???? bu devirde iyi olmak tribünlere oynamak gibi birşey...kim ne derse desin biraz bencilliği yani kendinizi daha çok sevmeyi, düşünmeyi, kollamayı aklınızdan çıkarmayın!!!! bir dünya insanın sizi sevmesi örnek değil...siz kendinizi sevmedikce.....!!!

yavrularım...yavruladıklarım...böyle işte vaziyet.hani imamın sözünü dnle...yaptığını yapma gibi birşey..:))) hayat bu.....herşeyiyle sevmek gibi bir mecburiyet analık.herşeye sırdaş...herşeyde hak vermek, anlamak, korumak...sizi çok seviyorum...en vazgeçilmeyecek bu duyguyu bana yaşattığınız için nasıl minnet edeceğimi de bilemiyorum....sizi bana layık gören bu tanrı,,,, beni ölünceye değin size utandırmasın...

seviyorum demek kafi değil, başka birşey bu....ömrümce beraber konuşabilmek,dertleşebilmek, arkadaş, sırdaş kalabilmek temennimle....tanrım sizi bana bağışlasın...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz