1 Şubat 2011 Salı

***O HEP YABANCIYLA BULUŞTU....VE BUNLAR OLUŞTU:)))***


***alıp götürecek birşey bulamadığın an..BİTMİŞTİR O...

***tezahurat yapasım var yağmura...

***vazgeçtiğimden değil, aklıma gelmedin..!

***istilayla iştiraktayım

***beni mi? beni de mi?

***yüzünde gözün yoktu, göremedin.

***dün tokuşturduğum kadeh değil, yürekti ŞEREFİMİZE..

***OKEY....şehir bitmezse ben dönerim.

***benim sindirim sistemimle kontratım var.senin yutkunma problemin varsa, ağzına bile alma bence.!

***ben sıfır da olsam, önüme geç ki değer göreyim.

***kimseye zaman tanıyamam, keşke zamanında beni tanısalardı..!!

***bu yıl 4 işlemciyim

***saçma sapan bile olsa, benim saçmam, benim sapanım..!!

***sen de senlik devam etmedi ki seni seveyim.

***kararsızlık, cesaretsizlik ve korku, karekter yapınızı kökten kurutan 3 unsurdur.

***tercihler tek olduğunda, ulaşılması daha az zaman alır.

***bir kalemde silmeyi kim uydurmuş?bir silgide yazanlar mı??

***geceler saklar, gündüzler halleder.

***yüzbin, yüzmeden bin, yüzsüz binme..!!

***seviyor mukine, sevmiyor mukine, bilmiyorkine:)))

***marifet son otobüsle gitmekte değil, ilk uçakla dönmekte....

***gerçek sevenler, tedbiri elden bırakmazlar..

***aklınıza kötülük olarak gelen, iyi gelecekleri hemen yapın!!!

***bende yön çok, ne tarafı istiyorsan , o tarafı gösteririm...

*******O HEP YABANCIYLA BULUŞTU....VE BUNLAR OLUŞTU:)))


HARİKA SAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz