6 Temmuz 2014 Pazar

SON BULUŞMA SERAP GİBİ ...

yıllar , yıllar sonra bir yenidenlik hakimdi.... tesadüf sayılan, tesadüfleştirilen yenidenlik, sosyal medya üzerinden atılan tweetlere, daha doğrusu, tweetlerde olmayıp, favorilerde gizli olan, bakılınca görülen, arasından herkes kadar üzerine alınabileceğin sıradanlıkta ve niteliksiz, daha önce, başına gelinmiş bir boşvermişlikde boş boş bakarken, her zaman ki ilk hamle sabırsızlığın , öz güvenin  ve kendin için yapmışlığın ,gece yarısı hamlesiyle... geliştirilen , gece yarısı karşılaşması...
 yıllar yıllar sonra, kafada ki kabuklar, düşmemiş , yerli yerindeyken, nasıl bir unutmuşluk, hoş görmüşlük, yok saymışlık olmalıydı ki, yüzüne tükürmelik duyguları , öpmelik hale dönüştüren, güzelleştiren, vahimleri unutup, iyileri de alalaştırıp zihninde barındıran , geçmişi , geçmişinde güzel bırakmak adına, unuttuğu girişimci ruhu , buralarda, medetsiz tazeleyen, beklentisiz olmaktan , hiçbirşey verilmeyen olduğunu, sonralarda farketmişliğine rağmen , yerine yerleştiremeyen, muallaklarını bulut yapıp, rüzgar esse de gitseler diye bekleyen, çarpıştırıp yağdıran, bu sefer ki uupppuzunn suskunluğunda, kendisinde ki derin çığlıkları duyan...... canı yandığında çıkamayan '' aahhhhhhhhh'' feryadını, çıkarmaya çalışan, ve bu sefer 20 yıllık rutinlerini , karar alıp ,uygulamak adına saniyede ,hayata geçeren o kadın söyleniyordu.......
-koskoca geçen 3,5 - 4 yılı ne olur, bir mikimlik yapma... değiyoruz, dokunuyoruz, bakıyoruz ve yaşıyoruz... çünkü ben susuyorum... ben hiç susmadığım kadar susuyorum. sormuyorum, merak etmiyorum, didiklemiyorum,senin kendi halinden çıkacak olanları özgürce tatmalıyım. biraz övünmek ve dönüştürmek istiyorum seninle olmayı..... berbat çamuru, dinlenmeye bıraktım, çöktü, su bulanık değil ve karıştırmaya niyetim yok... ama dibi çamur biliyorum. üzerine basılmaz, inşa edilmez, yüzülmez.... kurutsam, heykel yapılır mı bilinmez... zorlama bee beyiimmmmm...!!
''kavuşmak '' nedir bilir misin?? nereden bileceksin.. sen zaten bir bilsen ,,ahhhhh bir bilebilsen... kutsadığın memelere değen elinle, bardak bile tutamazdın ... ''çiçeğim'' derken, bunu başkasına söylerken ,duyurmazdın kulaklara......, seyrettirmezdin gözlere.... 5 duyumu, duyarsızlığa dönüştüren senn...!!!  eyyyy zararlı 3 beyazın en tuzlusu.... jigola tutacak olsam, peşin peşin öder, kuralları, adabı muhaşereti yine ve heppp yine koyarım ben.... sevgiye bürünmüşlüğün,dostlukla alaşımını yine kavrayamamış halinle, sınıfta kal sevgilim.... senden ihtisas beklemek hayal... ortaokulu bitir yeter...
sevmiyorum zır cahil, zır sorumsuz, zır verimsiz halleri... ağır yürüyeni de sevmem zaten ben.... verdim vereceğimi ,veresiye.... vere vere kalmadı, yeni bir ALIŞ-VERİŞ lazım.. en karlısından, eğlencelisinden ve birlikte gerçekleşen.... olamayan kontratı feshetmelerdeyim...  zararını ödedim, tazminatta bir gel de yüzleşelim....

sevgilerimle

HARİKA SAN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz