6 Temmuz 2014 Pazar

RUHSAL SÖYLEŞİLER.... :)

***tonlaması olmayan , cahil insan sesi..........  ööfffffff nelerle yaşıyoruz şu dünyada
***paran bitebilir, iflasta edebilirsin, ama gönlünde ganimet yoksa,işte o zaman gerçekten bitersin...
***hiçbir insan, yediği en lezzetli yemeği unutmaz, açken de yokken de.. hatırlamıyosa daha yememiştir :))
***soyadı tilki olaymıştı iyiymişti ..
***Denk gelisler..goz goze gelisler..dusunuverisler..bulusmalar ..baslangic..
***haydi , gene yap.......!! ??? :))) (*_-)
***puştluğa acıkmak...
***yaww atlama diyosun,,derinim diyosun,,,dalıyor insanoğlu...sonrası üzüntü tabi..:))
***zaten eli boş gidilmez ki biz o nesilin ölmüşleriyiz..:)
***vakit geçirmek için meşgale arıyoruz, oyalanıp ,uyuyoruz... :)
***ay şimdi sıkıntıdan, yine gidip aşık olucam :))
***hep derim,, akıl nispetteyken, gönül sevdayı kaçırır.....hep kaçırmıştır..
***tanrım ,lütfen artık aklı , gönlü, yaşı, öngörüsü yaşıt arkadaş dost sevgili nasip eyle.... orantı bana kalmasın... aminn
***güzel insan , güzel doğar ve hep öyle yaşar...ölmek mi..... o sonra ki iş.. ,,,yaşayana..
***kapıyı çalan çoktaaa,,, açan kim.........! ?? :)
***hiçbirşey anlatmıyorum artık.. konuşurken ve yazarken.. konuşuyor ve yazıyorum artık anlatmadan çünkü...
***lüzumlu davranışlar, lüzumlu zamanlar da lüzumlu kişilerde makbuldur..öteki berikinde olmaz o işler :)
***aptal kafa zamana değil, kendine geç kalmıştır hep :)
***evrenin bana verdiği lutfa dayanarak , kendimi huzurlu ilan ediyor ve kendimi en masum uykuya emanet ediyorum.. iyi geceler :)
***içimde ki çocuğun ,bana verdiği yetkiye dayanarak, kendimi şımarık ilan ediyorum :))
***belki, sevgiyi bile saklıyoruzdur, sebepsiz yere...:? :))
***Doğru Kişinin Duruşu' Aslandan Heybetlidir...!   ( o yüzdensin) :)
***sen, benim kanadımı yıkama kaldır ,tuzlu su..üstünde silkelenmek olmaz....<3 span="">
***gün öyle böyle geçiyor,,, ya mükemmel, ya s..kt.reboktan.. ama geçmeyen birşeyler var sanki.
***farklı olmak da bir tür yalnızlıktır... herkes senden beslenir, sen aç kalırsın..:)
***kumandayı bulabilsem , çalışacak herbirşey..... :)
***AMMANNN bana ne beaaa ... nerde şu kasımpaşa :))))
***yağmuurrr..!!! gereksiz gereksiz yağıp, sinir etme adamı...
***cuma akşamından beri kendimi evde unutmuşum ya ben... :)
***bahar aşk ayı derler
bende adı ayrılık
terkidiyar kasveti
seviyorum baharda kışıterketmeyi
seviyorum sıcağa merhabayı
merhaba yazmerhaba AŞK
***beni hep bu yağmurlar,sırılsıklam etti:)

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz