6 Temmuz 2014 Pazar

KUMBARADAN CÜMLELER :)

***sizin arazide,görüp, kendi tarlasında, tohuma özenen ,mülteci istekler olacaktır..bedavalıktır bu.. veriminize,  doğal ortamınıza paha biçin
***günnayyddıınnn yaşam turizmin, çeşitli yolcuları :)
*** ''Bazen''...cok gercek bir kelime..hatta EN...;)
***Herkese gore degisen..KAFİ ler..
***Bir de suraya bir SALAK birakayiim ;))) ihtiyaci olan cokk olacak ;)
***Arabanin yan koltugunda gezen erkekler ;)))))))))) sirin sempazeler ;)
***pabucumu ,saçımı, varlığımı kıskananı anladım da,, yanımdan geçen çıyanı da mı edinir insan breee :D  (ne değer katarmışım behh :)))  )
***hayatta üç beş lira verip, iş gördürdüğün kişiler vardır.. üçbeş liralık... biz bunlara aramızda ''maşa'' diyoruz....sıcakken el değilmez...
***kanatlar kocaman ve heybetli... alan lazım..yerim dar :)
***meleğinin kanadını kırarsan, kabul olmaz ki dileğin.... (formül unutkanlığı)
***TATLI YORGUNLUKLARI UYKUYA BIRAKMA VAKTİ  :) İYİ GECELER...
***bugün de , beni kandıran birşeyler var...:)
ya da benim kandıralısım gelmiş..
***günün tavsiyesi:yorulana kadar zıpla,sonracıma kendini yatağa  at,bacak üstünede at, yak bi sigara,al bi kolunuda başının altına, gülümse :)
***Adamin tillahi olanlarin hepsi arkadasim..ondan adamsiz kalisim ;)))))
***sıralamamda biraz dağların zirveleri, birazda ırmak kenarları var....
***Once duj ;) sonra kulak kapida..hani olur ya ;))) bu da  düş : D
***şöyle diyorum , kontrolü bıraksam, bi serhoş olsam, bi yalpalasam... bi hatırlamasam..
***hiç kendimi tekrar etmedim...,, çünkü ezberlemedim......! :)
***yok olma vaktindeyim..:)
***Kendi imparatorlugumun ,,imparatoricesiyim....var mi dahasi beee..;)
***Her daim taze tuketmek ..
***terbiyesiz, tepkimeler...
***bazen upuzundur geceler,, bazen de kıpkısa..
***öyle ya üstat.....!  doğru durabilseydi eğer, adam diyeceklerdi o dişiye..
***bir köpeğin bakışlarını görseydim gözlerinde,,,, sahibin olmaya hazırdım... :)
***son zamanlarda kendimi kurtarılınmış bölge gibi hissediyorum...:)
***içimde birşey var da yazmıyosam neolayım... içimm boşşş içimmm :))))))
***buzdolabımmmm,,   içini açınca gözüm doymuyor,,,insanlar gibi işte...:)
***ben AŞKIMla gündeme gelmem........ AŞK benimle gündeme gelir...
***19 mayıs gençlik ve spor bayramımız kutlu olsun.hem gencim hem spor yapıyorum,hem ilkelerim var ,hem iyiyim.hemde inançlı ve dürüst, ya siz.????
***sen , benim,, dünümü üzmenin cezası nedir  bilemezsin....
***ulan yazı perim,, ne münasebetsiz zamanlarda geliyosun, izinsiz :))
***imlalar yetersiz, vurgularıma... koy 3 nokta :))))
***olur öyle  zamanlar.... sizde vakit ergeennn.. bende ihtiyar.....
***seni tweetlere sarmalar sararımmmm :D
***uykuya niyet ederken kaldık uyanık... neye niyet neye kısmet..gece berekettir:)

SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz