6 Temmuz 2014 Pazar

BİR CÜMLELİK PARAGRAFLAR...

***kendime verdiğim yetkiye dayanarak bu geceyi ,gün ağırana kadar şölen ilan ediyorum :D
***''bana ne'' biriktirmeyeceksin kimsede...! :))
***amma RT yaptım beee  :D orta parmağımın enerjisi boşaldı :)))
***kötü kadınlara benzer erkeklerle iletişimsizlik problemi yaşıyorum... yaşıyorum yani... :)
***köylü köylü, özenti işler mirim...  ıyykkk :)
***malesef şerefsizlerle ,pisliklerle,psikopatlarla,köpeklerle beraber yaratılmışız... ama yaşamak zorunda değiliz...!!!
***yaş kemale erdikce , yumşak geçişler tükeniyor mu ne?? :)
***gökkuşağı, çakra ve meleklerin temsili renkleri, taşların renkleri.. kendi kendime düşünürken sağlam bir bağlantı olsa gerek dedim........
***kendi fikir ve davranışlarına, inanç eksikliği taşıyanlar, başka yollarla yandaş ve büzüktaş ararlar....
***fevkaladenin fevkinde iyi geceler :)) peri kanatlarında uçuş uçuş...
***haa sahi,, söyle onlara sebastian , onlar yalnz kalamaz, yalnızlıkta yoklaşırlar,, ben ise yalnızlıkta çoklaşanlardanım, anlayamazlar...
***Anladim ki ayak topraginnda ama ruh geziniyor..
***trenin başı burada değildi ki,, vagonları burdan geçsin...
***olduğu gibi söyle herşeyi..  #BeniMutluEtmekİstersen
***daha işlenecek , içeride kalmış günahlar var... ama SEN #BeratGecesiAffetBizi
***VAKİT.. tamamlandı...
***bir iyimser düşünceler var.. bir de hakikat.. biz hakikati iyileştirmeyelim..
***kalıplar, anılar, elindekiler ve elinde kalanlardan ibaretler....herşeyler.. ve hiçbirşeyler...
***SENCELER BENCELER... ölünce de.. O'ncalardan CEZACALAR...
***ALGIDA SEÇİCLİK BİTTİ,,, algıda geçicilik başladı... :)
***öncesinde yapanlara, sonrasında diyeceğim yoktur... yaptıklarım ,öncesinden söylediklerimdir :)
***gelll....
sana diyorum.. bilmediğim...!!
geeeelll.......
bildiğimi çağırmadım ki zaten..!..
***senden sonra anlattıklarım var benim... sen varken susuşum ondan...(kılık değiştirmiş isyan) konu başlığımız :)
***notalar 'do' ile başlar ya.. sen 'da' ile sınanmışsın.. bunları 'DA' yapma.. sabreyle ve eylerken ....................'da' olmasın... emi :)
***ben anlamadım ki.. BELLEdim.....
***senin korkunun en büyüğü,,, benim doğruyu söyleyeceğimEdir....!!
***benim sorumun en küçüğü ise ,,,,,,, sevdiğimdendir.....
***sen sen ol, lütfen bana mahçup olma...
***boğalar , dişi burçlardır,,, sen hem boğa hem kısırsın ey dişi.. kendine hakim ol...
***gerisi meçhul... çünki artık öyle istiyorum.. :)
***zordur yaşam.. ama kolaylamak elimizde.. onlar yoklar....
***hepsinden lazımdı... ve hala lazım .. :)

SEVGİLERİMLE,,,

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz