5 Şubat 2014 Çarşamba

veee usulca kulağıma fısıldadı zaman.....: ' HAZIR OL..'


***şu dünyamın DÜZENİne bak :D :)) hay allah....
***benimle zaman harca, benimle meram tüket,benimle ömrünü ye.... benimle bir tek paranı harcayamazsın,insan olmadıkca
***..ben hayatımı düzenli kullananlardanım, harcayanlardan değil..
***kendini kaybetti... bulmaya yolladım :)
***biri size hak versin istiyorsanız, önce unutturun ona kendinizi...
***iticiliği tercih ederek, çekici olunmaz... olunabilinemez ..di...
***ilginçti, hızlandırılmış,sıkıştırılmış,bir araya toplanmış, bir ömür gibi...
***birine çok mu kızdınız....her daim buzunuz olacak :)) a aaa insanı kesecek deiliz ya.... di mi....... yaniiiii
***kendi kendimle meşgulum.... yani geçici bir süre,servis dışı
***çok kendimim, korkuyorlar..
***aynı kafayla yola çıkanın yolu,git git bitmez .....
***yapmazlaaarrr... yapmaz onlar.... yapmasınlar.. yapamayız,yapmamalıyız... e yaptık gitti.. film bitti
***seni o kadar çok seviyorum ki... fazlaca söylersem kanıksarsın diye korkarak...
***derindim.... emilmekten suyum çekildi...
***bir uyuyanı olmalı şehrin...bir de uyanık olanı...bazısı geleneksel,kimisi olması gerektiği gibi, diğeri görev aşkı, öteki mi..adı üstünde..
***öteki mi..adı üstünde.. bizden olmadığı gibi.... kendinde de değil..!
***kadınların zevki,adamların da korkuları için,bulundurulan adam.. kullanılan ve bunun kendisine iyi geldiğini inkar eden adam..yok adam yani.
***bir adam,bir kadının yüreğini,bilerek,isteyerek ve kasten yoruyor ise...  ömrü ,kendini aramakla geçecektir:) tatminsiz,arzuhalsiz ve öylece
***kendimde kalmaya niyetliyim....
***biz ortada buluşamayız.... ama görmezden de gelemeyiz bizi....
***gizli ibnelik gibi bişidi bu hayranlık :)
***BİRİLERİ anlatmalı bu kıskançlara,sevgi çeşitlerini..derin bir,özel ve tek hissetme ihtiyacı içinde boğuluyorlar,battıkca,sen de gel diyerek
***Bilmiyorlar ki..butun asklar siyahtir bende...
***aniden ve sessizceydi yine...
***başkalarına göstermelik yaşamlar... aslı olmayan..
***inanmaya çabalamak değil, inandığımı yaşarken bulmak istiyorum kendimi......
***objektif olmak için, soğumalı tüm duygular... sımsıcak kadar....
***olsun be, olsun elbet, olduğu kadar değiil ama... olması gerektiği gibi...
***kirlerinin kabarması gibi işte,nefretde...
***yaşamak güzel şey doğrusu.... hele itibarla,hele dostlarla, hele cancana...bizbize,canıgönülden, nadirce........ evet hep böyle,düzenlice...
***filmlerden bilirim, kapıda ki özlem dolu,asil beyfendileri,... güzel bakışları susturur kadınları.. tebessümü kalmış,dudakların aklımda..
***ahhhh yorgun gözlerim... ve küskün yüreğim... eylemsiz,boş laf dolu zihnim..
***ççookkk beklemişliklerim oldu benim, kendiliğimden... kendimsizken...
***yapabilirdim aslında haydi yap dense.. :)
***kendi içinde, kendisine 3-0 yenik olan eziklerle uğraşmak ne zor be mirim...
***burada yaşamayı ben seçtim,, şimdi yerim dar demenin bir manası yok.....
***kalın bir kafa, içinde küçücük bir beyin,inançsız duygular ve sığ bir yaşam içine sığışanlar..
***denenmiş nankör insanlara yenidenyeniden merhamet ediyorsanız,bu sizin iyibiri olduğunuzundeğil,gerizekalının dikalası olduğunuzun kanıtıdır
***beni anlamak derinliktir..
***ben size... kendinizden soruNlu olun demedim..,, kendinizden soruMlu olun dedim
***Kimi duyar gecer kimi dinler gecer..kimi anlar kalir..
***bir insanda kişilik bozukluğu olması için, önce kişiliği olması gerekir..!!
***ben acımakla yarattım... kendi düşmanımı bünyemde...
***bi de bu cinslerin ,kusura bakanları var......  :D
***kendine işlediğin tüm suçların cezasını ödeyecek olan yine sensin...
***bana yapışma... önce hayata yakış...
 HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz