5 Şubat 2014 Çarşamba

sürenceme.... süreçtir.. cebelleşmeyin...

***şaşıracak bişi yok..zaten o..pu çocuğuydu,büyüyünce büyümüş oluyolar sadece..
***sitem etmiyorum artık... alt kültür ve cehalet, benim için sualtı gibi...dalıp çıkıp, yazıyorum sadece..
***Eyy yolumun uzeri..ey sevdicegim..ne zor vazgectim ..bilsen.
***zengin ve güçlü gördüğünüz kadınları sevmeyin... zira rezaletiniz, özentinizin önüne geçer....!!
***kimileri illa van gogh be abı.... ben DALİciyiMMMMM salvador gibisi yok... asık maskelerini getirip, güldür diyenlerle de işim yok...
***Saymadim kac yil oldu sen ellerin olali demis ustat..oysa ben yillari degil de...elleri sayamadim...
***bak: obez su kaplumbağası..senin doğan benim denizime, benim kıyıma, benim kavanozuma uygun değil... git gide büyüyo doymuyosun laa
***yoksun kitle sahaserleri..günayyddınnn... size de günaydınnn varlığı ödül olanlar :)
***kalk kızımm, hadi kızımm, kime diyorumm, başlatma kahvenee,, hadiiii :)
***öp utanma..ve çağır... bende oynamayı özledim seninle.. :)
böylece
ve olanca denk gelişiyle
mümkünse frekans yükseklerde...
bilirsin işte..
***ulan bi kızdır beni, bi biriktirde bişi yazıym... vallaha özledim seni beee.. :)) olmuyo işte görüyon demi :D
***twitmiş, RT miş boşgeç... favorilerde bul kendini
twitter şiiride yazarım
bi daha unutamazsın kendini :))
pis tuzzlu su birikintisi :D
***eskiden hayal ederek yaşayıp ,sı..arak ölenler vardı.., şimdi sıçmığın içinde hayal dahi kuramayan bocalamistler var :D ( harika anasözü)
***yine eskideenn üşüyorum yazmanın bi manası vardı.... şimdi desem olur ...yaa hani bi üzerine alınan felan olur.. kim uğraşacak hahh :)
***dur orada öylece..
ben her gece geliyorum...
haberin yok mu..........
***Mutlulugun hakikatli zamanlarindan, dudakta kalan tebessumler vardir. hala o ANdayım :)
***yaşlı bir kadın olabilirim ama bak halaa üzerime de alınıyo da olabilirim :)))
***ooffff evettttttttt benimmmm o...!!!! :) benimdir..... benimm bennn di mi :D
***umutlanıyorum..
üzerime alınıyorum..
seviniyorum..
ama...
beklemiyorsun ki köşede.....
***olanca ihtişamı, heybeti..asaleti ve duruluğu ile devam ediyor ya gece..
işte ruhummm ,burdasın..
***güçlü bir kadınla yaşayabilmenin tek yolu, ondan daha güçlü olabilmektir...
***ahhh kaburgamm ..sen battıkca ağlayayım mı güleyim mi bilemedim :D
***ben bekle diyorum gelmiyorum.. sen gel diyorsun, beklemiyorsun....
***Ben O'na dokunmayi
Şiir gibi yaşıyorum..
Tam anlayınca güzel oluyor okumak..
O bilir......
***Öp,utanma ve çağır..
Ben de oynamayı özledim seninle..
Böylece..
Vee olanca denk gelişiyle
Mümkünse
***biraz karnım acıktı, biraz da gözlerim yoruldu... şimdi bana bir sıcak yapsan , ne güzel olurdu :D
***suussuuuyyoorrummmmmmmmmmmmmmmmmm susadıımmmm :D
***nihayet , öteki günede hatasız, kusursuz,emek vererek ,boş durmayarak geçtik...
***varlığına duacı gecelerin birindeyim :)
***nasıl bir enerjisin lan sen... yaptırıyoda yaptırıyo :))
***sevdiğini söyleyebilmek ..... sevdiğini bilmekten daha öte sanki
***sürenceme.... süreçtir.. cebelleşmeyin...
***

yaa alim yapacaksın beni... ya da daha da zalim :))
***ehhh  akşam güneşi bekler...
hep aynı yerinde...
bildiğimizden gitmeyiz....
***su damlası perisi ile polen tanrısı.... mmmm nefis olacak yazması...
***kutsal aşklandır bizi... bedensel aşklandırma...
***gerektiği kadarlar, gerektiği gibidir...
***en büyük cezayı çekiyorum... yazamamak doya doya.. içimde hapis kaldı cümleler...
 sevgilerimle

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu