28 Şubat 2014 Cuma

bu prenses , bir daha kurbağa öpmeyecek ..:)

***Ahh kazdiklari kuyunun yerini bi bilseemm..tutup cikaricam amaa..
***Beyninizle kalbinizin samimiyetini azaltin...zira cok samimiyet tez ayrilik getiriiirr..! :)
***-ben anlatmıyorum diyosun..,,
hemen ardından da
-beni anlamıyorlar.......!!
***her ışık, yakınına gidince yakar....,uzak dur
***insan ,insanın aynası ise, aynısını kim yaptı ki......
***demlenmekle zıkkımlanmak arasında ki fark ne kadar büyükmüş..zıkkımlanmaktan ,dem çıkmış,bilin bakalım ne kalmış..
***dipsomani;dibini bulmak deil, dibini bulamamaktır,kafayı bulmak deil,kafanın nerde olduğunu aramaktır.dipsomani derin bir boşluktur...
***bende birşeyini bırakma ki,bahanen kalmasın..
***sen yanlış yerde doğrusun...
yanlışın doğrusu,
en' sin evet...
***ben kötü insan seçmiş olamam,o iyi olduğunun farkında olmadığı için kötü göründü...
***sen beni niye sevdiğini anımsa...
ve unutma bir daha..
***bende ki damlaya damlaya göl olur,, sende ki akaarr akkaarr biter...
***Yazzariimm yazar dururum..
Sana ben...
***çok dinlenik olmak arıza yaratır.. yorun kendinizi :D
***intikam içini rahatlatır kimisinin ve bunun aslında bilinmesine de gerek yoktur..kişiseldir çünkü...bazen ispatı da olmaz.sadece kişi bilir.
***herkes farklısın diyordu, farkın ne olduğunu kimse söyleyemiyordu...
***18 yıl önce bu gece. bir gün sonra doğacak olan kızımı karnımda son taşıdığım gündü...yarın hayata gelecekti..
***sevgiden zarar gelmez.. sevememek ve menfaat gütmekten gelir zarar...
***şuracıkta sevmek ve sevilmek dururken,, taaaaa oralara göz atmanın ne manası var dimi?? :)
***ruhu kapkaçcı...
 ***hani hayat tiyatroymuş.rolller varmış.ben galiba sahneyim,üzerimde oynanıyor,başka bir deyişle sergileniyor bütün bu oyunlar.....
***ruhu gurbette ki kızılderili :)
*** yeni ve büyük ve rengarenk kıyafetler almışlar,,,, giyinmem gereken................
***onlar beni sevsin , olsunlar... ben de seni seveyim kumbarası....,,,, zor dolar..
***aynı yerden yaralı olmak da zor :)))
***yerleşik düzen müptelasıyım...
***3 gün sussam mı 72 saat konuşsammı bilemedim....
***bugün ne kadar hızlı dönüyor dünya.....
***ahhh ama... nerede benim eski hallenmelerim...
***ay bile şahit olamaz çünkü hava çookkk sovuk :))
***şu yanan odunlara baktıkça sen geliyorsun aklıma,,, üzülüyorum :)
***içimde yeni birşeyler olmuşcasına mutluluk.... çok hayalim varmışcasına umutlar var... yani garip bir durum söz konusu :)
***iç sesim ,sürekli röportaj veriyo.. hayır olsun :)
***artık öğrenmek istemiyorum.. iyi bildiklerimden birşey yapmam yeterli...
***bu kendimsem, kendim kim..? gibi bi sonuç...
***uçmakta güzel seninle...,
yuvaya dönmekde......
KANAT' IM... :)
***KABUL... kabul et,kabullen kabul gör ...
***kendimi hiç yer değiştirmeden bitkileştirmişim yaa ben... :))
***şefin tavsiyesi : bilmediğin herşeyi yavaş yavaş ye :))))  birbaşka kuruluş şekli şu : bilmediğin hiçbirşeyi hızlı hızlı yeme :))
***aforizma ve ironi... tuvalde ki renklerim sanki...
***insanın , bir tek, kendine verdiği sözü tutamaması ne tuhaf...
***türkçe duygulara son........! YAŞASIN YABANCILAŞMAK... :)
***görüşmek ayrı bir şey, sevişmekte,,sarılıp yatmakta..... sohbette.. ayrı ayrı hepsi dedimya.....
***kavga etmiyorum,merak etmiyorum ,sohbet de etmiyorum...aslına bakarsan sadece s...kt.r ediyorum herşeyi..
***intihar değil bu,, öldürüyorum sadece..şu an ki beni..
***veee dünyayı güzellik kurtaracak demişlerdi öncelerdeenn...
***sona geldikce, başa alıyorum herşeyi sanki...
***yalnızlık değil bu.... tek başınalık...
***sahnede değilsin ki alkış alasın... perde arkasındaki ..:)
***6. kattan bıraksak kendimi atlamış oluruz  ; oysa kanatlarımız olsaydı,uçmuş olacaktık... dimi :)
***içim soğudukca ,bedenim titriyo....
***biranın baloncuklarını seyretmekten de bıktım :)
***şimdi şöyle oluyo ; çıkıyoruz ,içiyoruz,unutuyoruz,sonracıma dönünce kaldığımız yerden devam ediyoruz :D
***sevmeyeninkini,seviverirlermiş....  öğrenin sevmeyi :))
***aşk olmasın.... anlaşmak hepsinden öte...
***dahil olana ,ait olmak ....  öncelikli kavram kargaşası :)
*** haydi gel..!! aşklaşalım azıcık :)
***artık umursamıyordum... o da yapmıyordu hiçbirşey..

SEVGİLERİMLEEEE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz