6 Şubat 2014 Perşembe

AŞK'ı VESİLE...

***dil değil midir zaten... o kahkahayı atttıran...:)
***bereketliyimdir tabi... harcaması kolay,, kazanması, artık zor olan..
***aşağıdan bakarsan yukarıyı göremezsin dostum... biraz emek ver kendine de ilerle.. yukarı çık..!!!
***saat ,,, bu kadar mı güzel 03.00 olur... :))
***ruhsal orgazm, katı halde bulunur....
***AŞK'ı VESİLE...
***Ilk öldürülen ve ölen....???
***sana bulandığımda,, yıkanmak istemiyor hiç canım....
***insan gibi ,insanca ve sevgiyle yaşayabilmek sanattır: sanat ise ,yetenek gerektirir...... (yani doğuştan geldiğini sanıyorum)
***günler diyorum... ne kadar sıradan ve aynı... ondan mı yaşlanmıyoruz ne.......
***BOŞVER..... ne biçim bir bileşik kelime yaww...
***paranın ya da (sızlığın) insan yaptıkları da var, hayvan yaptıkları da... para beceriyor bu işleri...
***zarar ,ziyan, sefalet özlenmez ki birader....depremi özleyen gördün mü sen hiç..........
***yabani gibi bişii....
***haydiiii vakit değme vakti :)
***yalnızlık tercih olmalıdır,,, zaruriyet olduğunda fena...... yazık :)
***her lokanta ,her yemeği yapmaz... neyi nerde, ne kadar iyi yemek istersen gibi bişi....:)
***hayatın 2 tur olduğunu,,, bir tek ben mi biliyorum yani.....
***iyi ya madem modu.. :)
***yer sofrasında yemek yemek bir seçenektir.. ayrı bir kültür.. yoksa herkesin bir masa alacak kadar parası vardı.........
***herkes bırakıldığı yerde bekledi durdu sevdiğini...
***AŞK becermektir...!!! becermek midir...... becerilen bişi midir..
***sevgi değil bekleyen..... sevgili............!!!!
***Gelmis olmaliydi, görünmeden... Ben de görmedim zaten.....
***ben benimim...
***geceler diyorum..
bazen sana karanlıktır,,
bazen de bana....
***Gecerler bazen
Hepsi  birden gecer..
***bir tebessüm örtüyordu... bütün sırların üzerini...
***SEVGİMDESİN... ve kendinde kal yeter...
***ben ağaç gölgesiyim...serin otur be üstad....
***damlalar işte... kimi gökten yere.... kimi gözdeenn....yanağa ...:)
***korkanı ,sığınanı olmaz yağmurun... seveni olur sadece :)) .. hıı hııı sana söylüyorum elbette :)))
***ama dedi kadın: evet sevmek bir duygudurve seni seviyorum iki kelimelik bir cümledir ve güzel cümleler, seslendirildiğinde daha bir güzeldir
***Bazen diye bisi yok...her zaman diye bisi var... ve isin kotusu de her zaman oluyor olmasi...
***gelecek,,, bugünden başlar....!!!!
***buddha bar , yağmurum.. ve de.... ben,kendimle mutluyum.. kendinin keyfini çıkarmak..... herhalde yapabildiğim en güzel şey..
***o benim iyiliğimin yanına yakışmayan bir kötülüktü... kötü duran bir normal yani :)
***senin yolun başka be yolcu,
hatta yolun yol değil ki
takılayım peşine...
***bazıları kulak pamuğu gibidir.... tek   kullanımlık......:)
***ayrılmadık ki birleşelim tatlım...:)
***bunlar iyi şeyler değil.. bunlar hoş şeyler değil .. ! :)
***zeki bir adam değildi...hatta beni en korkutan aptal türevine mensup olduğunu bile söyleyebilirim...
***ilkele, ilim demek ne mümkün...
***zeki olduğunu sanıyordu,kurgulu düşünce katsayısını yükseltirken... o merdivenden düşen.....:)
***düğmeli kutunun içine koymuşuz mutluluğu :)) bir de unutmuşuz üstelik :)
***öc mü almak istiyosun...?? sadece ona benze :D
***özlediğim zamanlar psikolojim bozuktu.... aldırma sakın gerizekalı :D
***sabit bir düşüncede kalmak, beyin fonksiyonları için, bir intihar biçimidir...
***Efendi.... Ne guuuzeell bir kelamdir....
***Kontraplak...bir paragraflik erkek yazisi olur bu malzemeden...:)))

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz