6 Şubat 2014 Perşembe

KELİMEDEN DOĞANLAR...





sonbaharda aşık olmayacaksın....
dökülüyor duygular..
ilkbaharda sev seveceksen...
belki yeniden yeşerir,
kopup gitti sandığın herşey....
yazı ve kışı baştan boşver...
üşümeye de pişmeye de yok mecal...

harikasan... (yazı perim uçuşuyo üzerimde)



 günler diyorum... ne kadar sıradan ve aynı... ondan mı yaşlanmıyoruz ne..
akşamı beklemelerim aynı..
iç sesim de aynı serzeniş...
özlediğim aynı,,
beklediğimde....
seviyorum demelerim bile aynı yıllardır..
gittiğim yerler, gördüğüm insanlar..
mutluluklarım da aynı,şükürlerim de...
tekrarlarımda aynı sanki....
yanıp sönen ,sokak lambam,
duvarlarım,
kaldırımlar..
rüzgarlarım ,ıslaklığım hep aynı......
gecelerim ,gündüzlerim,
sevdalarım ,cümlelerim..
karanlığım,aydınlığım......
gülüşlerim de aynı benim......

harika san
(bir cümleden doğan Şİİ-RİKAm)



Aşkta iki kurali unutmamali
1-- ya her daim seni seviyorum demeyi bilmeyi
2-- ya da vakitlice hadi git demeyi..
Arasi mi...ömrünüzün heba ettiğiniz kismi işte....

Harikasan' dan ;)))


düşündüğün ile söylediğin... söylediğin ile yaptığın 3 lü sac ayağıdır.... ve eğer bunlar uyum içerisinde ise.. karekterini temsil eder.... aralarında kopukluk var ise... kusura bakmayın BAYIM... SİZE HERKES KAREKTERSİZ DİYE HİTAP EDER...!!!! tribünlere oynamanın bile bir adabı var...


sistemi anladığımız an..... bak işine diyenlerden değil de.... nasıl olur böyle diye ,isyan edenlerden olduğun sürece.. sistemin içinde ki devri alemin devam edecek demektir bu.....



karşıdan karşıya geçmek için,,
beklemek gibidir,,hayat........
bazen bir ışıkta,
üst geçitsiz otobanda,
belki bir kaldırımda...
geçmeyi beklersiniz işte....
geçmiş olmak için..........

harika san


ben bu büyümüş aklımı sevmiyorum ona bakarsan...
küçükken ki haline akılsız dersen,
masumiyeti ,kirlenmemişliği nerede bu işin....
arafta salıncağım var benim...

harika san...


yatağın gibi işte sevgili de.....
bazen özlediğin,
bazen yadırgadığın...
bazen boş gelen....ve soğuk...
kendi başına debelendiğin..
aslında....
veee,,, hattaa... atmadığın sürece sana ait kalan...
yadigar...
çökük biraz ve kirli...
bir vakit sonra rahatsızlık veren
eskiyen,gıcırdayan...
dedim ya....
sevgili gibi işte yatağın..........

h. san..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz