9 Aralık 2011 Cuma

FACEBOOK kaytanbıyık dialoğu...;))

- oğlum listeye bak,hepsi senin mi...

- yok lann verenide var vermeyenide...

- nası alıcaz peki??

- sayfalarına bakacaksın ne paylaşıyolar,sonra sen de paylaşacaksın aynılarını,ya da aynı şarkıcılardan başka şarkıları..,arada beğeneceksin bütün gün.. aşk şarkıları olsun ki sevgilin üzerine alınsın,kendine sansın.. senden vazgeçmesin,vıdı vıdı yapmasın..durum yazıları ,yer bildirimleri falan yapıyolar ya hani bazen....hemen gidip çökeceksin bi köşeye....ammmaaaa ilgilenmiyomuş gibi...bikaç kadehten sonra herkes herkesin zati.....

- olluummmm senin sevgilin salak mı beee,,benim ki oyar beni...yanda gösterip duruyo feysbuk kim kimi beğenmiş....ne demiş nolmuş....???? hem şifremde var onda benim...

- salakkkk çok konuşursa engelle gitsiinnn....sen rahatına bak,kadın milleti bu,illa bişi kıvırır inandırırsın..hem tivitir denilen bişi var,oraya gir mademmm orda beğen et yok.....dm atarsın kimse çakmaz..bikaç ritivitten sonra kız farkeder seni..

- abi sevgilini sevmiyorsan bırak gitsin... ben nası Onu engelliycem,ötekilere kucak açıcam,sonrada kıza gidip beni sev diycem allanı seversen yawwww,,,temelli yavşak olunmaz...hem o hem bu durum neden peki??? ben sevgilime kıyamam..o'na kıysam kendimi adam hissetmem, ben gerçek olmam....seviyorum dediysem,,,,bunları yapamam.....!!! hem seninkide bikaç defa affetti,,yeminbillah ettin,gözüne soka soka yapıyosunda.sonra nası inkar ediyosun be abiiii??

- e bana ne soruyosun madem leenn,,bana sevince naparsın demedin ki...bende sevgilime tapıyorum demedim...bulmuşuz bi enayi..kimse yokken elimizin altında işte... dır dır yapıyo ama kadın milleti,sırtında sopa,karnında sıpa misali...

- ne biliym abiii,,,beş paralık ettin kadını,,üzüldüm bak şimdi.......vicdanını arada bir google den soruştur sen,belki bi gören olmuştur... arada pek ağlıyosun da ben sanki,,yuuffff beeee beni bile inandırmışsın heeee...sözlerimi geri aldımmm YAZIK SANA BEEE ABİİİİİİ....:)))) şuncacık şey için bu kadar emek,sonra ben yalnızım falan ayakları,hani işine gücüne baksan zengin olursun alllaaamaaa...

- eskisi de dursun yeniside olsun,ne şiş yansın ne kebap...!!! arada bikaç şiir patlat ,ünlü düşünür sözleri felan,,çoluk çocuk çabuk tutulur bunlara...

- annadım abi.....neden AÇsın sen,,,ben annadım...........allaa çarşına pazar eylesin,sormadım say....gerçek olayım,gerçek olsunlar,gözüm kaydı da,ondan şeyettim ben.. hani arada aşk meşk arıyorum falan diyosun ya... sen AŞK olmazsan,,,, bölee çok karı gelir sana.... ya o sevgili fazla,,ya da bu dünyaya fazla sana...!!! ama şimdi anlıyorum,anlıyorlar,anladı....

harika san

SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz