29 Kasım 2011 Salı

NOT-RİKA 'larım asabikomik ruh hallerim benim:))

***Seni seviyorum derler, ve gideerlerr....yeniden 12 de, 12'den:-)

***Yol yapma, yol ver once..

***Sevgilinden dileN:)) allah rizasi icin versin;)

*** niye onunden yemiyorsun???? Benimkini cok mu sevdin???:-)

***Degmesi gerekiyor....degerli olmasi,yoksa ellemek degil degmek.

***Kimine gore,sevilmektir hayat,,, kimine gore sevismek.

***Seni boyle kasinirken,bana kavusamazsin....daha coookkkkkkk ozlersin...!! UYUZ

***Ayni hatayi iki kere yapan,ayni hatta kalamaz....ikileeeeeeeee:)

***Sirketine isim buldum KEV-A.S. ;)

***Sana buyuk gecmis olsun..usutmussun (kafayi).

***Onlar ve ben'in karsiligi yok ......once vazgececeksin.....!!!!!!! VAZ---GEC.. YATARSIN İÇERİNDE......

***seni özlemek,sigarayı bırakmak gibi bir savaş..! zararlı ve tehlikelisin vesselam...:)

***aşk bile #bencedeplasman da güzel:)) SIKILDIM SAHAMDA YENMEKTEN SENİ..

***icinde beni buldugun anda yakala....ama bu sefer birakma...

***var gibi,yok gibi,unutmuş gibi,özlemiş gibi yaparken,ne alkış alabildin ne komik olabildin ne insan olabildin sen..

***nereye kadar ezber? kendi cümlelerinle konuş,kendi yüreğinle sev beni.... ama önce bul tabi.

***Okuz altinda buzagi aramak deil benim ki....okuz bile degilsin ki:

***Bir tanesinden herturlusune damdan dustun sen...uzgunum sevgili.....ayagin kayar demistim ben

***Hepsi benim.degiskenlik degil bu insanlik hali...hic mi insan gormedin ki:

***Dar sığ ve bagnazdi penceresi...gormeliydim.baktim,ssığıştım,daraldim,ufalmak cocuklugum gibiydi.... görecektim.. gördüümmmm ...onun baktiklari,cocuklugumda,,, oynayan bendim

***Seni kimbilir kime gittinde,,,,,benim sevdam gume gitti:))

***Ayakta dunyalarin,yercekimsiz halleri...

biriktirdiğim cümleler...kimbilir kaç cümle dökülüyor dudaklarımızdan,gün içinde..kim bilir çok kere kızıyor,çok kere konuşuyoruz içimizden. çookk severken kızıyoruz,çokkk sevilmezken,,,yoklar çoğalırken,inanç azalırken,tükenirken çok kere.....kuruyoruz,kızıyoruz,seviyoruz işte,,cümle kurmak konuşmak mı bilmem.... ama çok bir şey yapıp ifade ettiğimi biliyorum... hem de severken....

sevgilerimle

harika san:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz