29 Kasım 2011 Salı

ne demiş o??? :))

Saltanatli uzulme halleri var icimde....bir duzen,bir itina,bir gorsellik.... yaratmada ki huzur...asla taklit olmayacak..fikir,arastirma,bulma,yapma,bir araya getirme,uyumlama ,ahenk hepsi birlikte ve bana ait olacak....imzaaaa hepsi ben:-) giyim,kusam,dekor,ask,iliski ne dersen de adina....lugatima yapilamaz girmemis..olur..ugrastirir ama olur..zorla isim ne,,,??? bir turlu anlamadim,kolayi yapinca icime sinmeyen ne...??? orasi da ayri mevzu.. o yüzden saltanatlı ya hallerim...mükemmel olacak..

Buyume halleri biraz..biraz yas donumu,,birazida yorgunluk..ama cogu yaradilis..gayret ve inanci da katinca olmayacak ne var ki.. ya tecrübelerin..?? boşuna mı biriktirdin,yayıntı mıydı yani hepsi?? hayırr tabi ki..işte şimdi kullanacağım az beklesenize..bunlari niye mi anlattim..?? Yapamadiklarimi dusunurken,yapabildiklerimde ki azmimle mukayese edebilmek icin sesli dusundum belki de..yenildigimimi dusunuyorum ki..yooo..hic yarismadim ki,e sevgisizmiyim??? Benim enerjim,iyi halim,iyi fikrim,iyi durumumdan hosnut cok insan olduguna ve aranip, ozlendigime gore o da degil...ic sesim kivirma diyor..cevap veriyorum; gobek bile atamam:)) ne harika bu..???

Belki de herkes yanlizdir'a olan inancsizligim..ne munasebet yaww,anamizin icinden bile ebemizle cikmiyor muyuz...bizim olusmamizda babamiz anamiza yardim etmedi mi..camci camciligini,kapici kapiciligini,tamirci tamirciligini bildiginden,yardimlasmiyor muyuz...?? Neyin yanlizligi bu..balkonda bir cicek,tavanda bir avize,yandabir kanepe,yerde bir haliyokmuydu?? Ic ses devrede. bu arada,,hadiiii ne soyliyceksen soyleeeeeee cok uzattinnnn. :)) tamam yardımlaşmadan yola cıkarak yalnızlığa geldim...yardım eden mi yok?,yardımlar mı yetersiz? yoksa yardıma ihtiyacım olduğunu bilen mi yok?? yoksa benim kadar afilli bir yardımsever mi?? iç ses: beğenecek misin ki o'nun yaptığını......mmmm sus beee:))) bilen yok elbette,, ben hiç söylemedim ki..!!

kızacak kimsem de yok..sadece yorgunum biraz..3 dakikalık geçici ruh halleri oluyuyor bir paragraf..saltanatlı işte,yaldızlı varaklı göz kamaştırıcı incir çekirdeğini doldurmayacak düşüncelerim...parlatmak mı lazım yoksa bırak tozlu mu kalsın:))) en iyisi bir sonra ki düşünceye yer açmak.....tahtı hazır nasılsa....bahtı mı....?? iki dudağımın arasında,yüreğimden geçenler..
ve hep varınca bildirirler...:)

sevgiler..

harika san..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz