14 Aralık 2011 Çarşamba

KISACASI AŞKLARIM,,BENDEN ARTIK BU KADAR..!!

hani hep tesadüfleriniz olurdu sizin,,içimi dağlayan..gözümün önünde,göstere göstere huncarca oynanan...nefsinize yenik düştüğünüz,umarsız gecelerinizde, gününüzü gün etmenin keyfine vardığınız... her küskünlükte edindiğiniz üç beş zibidi...arkamı her dönüşümde kalın ihanetleriniz.. bitmek bilmeyen isimleriniz,geçmişiniz ve yanımdayken bulduğunuz gelecektekileriniz...

sonra geri dönüp, bir dahakini edinene kadar dümenleriniz..vurdumduymaz, hiçe sayar,önemsemez sonra sevgi dilenen anlamsız bekleyişleriniz..varlığın önemini,olmanın olasılıklarını anlattığım,,ayrılığın tadını,ruhunu yazdığım yazılarım..ama ama diye diye ağlayarak ricalarım..!!! ah benim yanlış yaşanmış şımarık aşklarım... kendi kendilerini yok etme yeteneğine sahip enterasan adamlarım...

hiçbirinizi terketmiyorum,,,tercihleriniz götürüyor sizi uzağa....KADIN...koca bir paragraftır.. BU KADIN sa uzun bir hikaye.. siz ne anladınız bilmem.. ne istiyordunuz orası temelli ayıp..!! ama ben ne istediğimi biliyorum artık. kadınlar varlık sever,kadınlar gösteriş sever, çoğu kadın para sever, süs sever,gezmek sever, hediye sever.. kaşarlar sevişmek sever... peynir ekmek misali.. demek ben de YOKluk severmişim, VAR etmek için.

şimdi...artık giderken ben; dur derken kendime sizi sevişlerimde,kötü bir güne,kötü bir kalbe, ettiğiniz küfürlü sözlere,temsiliyeti olmayan bir partnere,zaten yüreğimi beslemeyen tavırlara.. hırsınız niye..??? isteseydiniz, bende olabilmek kadar, bende kalabilmeyi becerseydiniz!!! yokluğunuzdaki cefayı,varlığınızla sefaya dönüştürebilseydiniz,edindiğiniz o mutluluğun çeyreğini iade edebilseydiniz.... benim için nasılsa biryerlere gitmez diye inanırken,üzerimde tepinmeseydiniz, dışarıda temsil edebilseydiniz...sömürmeseydiniz, tüketmeseydiniz nefesimi.. sevseydiniz bunları yapabilir miydiniz??????

ben sadece vazgerim.diyorum yaaa sizden değil..kendi sevgimden,sevgiyi sunuşumdan,umudumdan,sizi seyretmekten.hem ben hem başkası olmaz..ben o kadar kalabalığım ki yerimiz almaz...o yüzden dönüyorsunuz geri... dışarıda ki bir kadın bir kadın çünkü... idrak yollarınız tıkalıyken algılayamadığınız ben'i, bir başkasının seviyor olması neden incitiyor ki sizi? hani o ağız dolusu anlattıklarınız?? nerede tesadüf ettiğiniz yeni geceler..?? ormanların kralı aslandır ama avı getiren dişi aslandır.... ahkam keserken ne kadar aç kalacağını düşünmeyen erkek,tesadüf edeceği geceleri bekliyecek..!! seven erkekse, hiçbir tekrar yaşatmadan öz duygusuyla yas tutmayı bilecek...elini kalbine koyduğunda,orada bekliyor olduğumu bilecek..!!! yaşadığı herşeyi vicdanına danışacak..

edinip edinip dönmeyin yerim dar..!! ben kendimden gittim, sizden vazgeçtim,sözün özü bu kadar!! kadın sevmenin kuralı var,adabı var...hele bu yaştan sonra kardeşliği, arkadaşlığı, cemiyet içinde temsiliyeti var....hala ne anlatıyorum ki.... kaybetmeden varlığın değeri anlaşılmazmış,sizin daha görecek günleriniz var:))))

tüm kalbimle elveda...

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz