10 Aralık 2011 Cumartesi

TWİTTER SHOWPAGE 2..:)

***sanat vardı içinde....belki de SAN-AT..!! delinin zoruna bak:))


***hep son cümlenin pişmanlığı kalır içinde..


***çok fena toslayacaksın...sakın kaza yaptım diye arama..!!


***Senin adin, bundan boyle, Hayal Safi.......e karar ver be hayal safi.......karar ver!!!!

***Ansiz olsa,ansizin, gelsen,sevilsek..doyamadan o an'a..sevsek...

***Kararsiz kasiimmm,,,,kasim bitti,araliktayiz:-)

***Biri olsun da kim olursa olsun diye,herkese yazilan gencler...!!boyle hicbiri olur....;)))

***Karar aldim,karar vermeyecegim....;)))

***Sen,kendini kaybetmis olamazsin; hic bulamadin ki....

***Madem BIR-TEK az geldi, simdi ON'larin icinde ya yuz, ya bogul....

***Herkesin gunduzune gunes dogar,benim geceme de ay.....

***3gun av dusmedi diye yalnizim diye boguren sinsile,oltayi attin da yem yanlis,,,rast gele.....

***Dilemekle,dilenmek farklidir..!

***Biliyorum,cok ozledin .....serefini....

***Iki cocugumu zor buyuttum rabbim, bana onun bunun cocuklarini gonderme artik,mecalim yok....

***git der gibisin beklerken..; ikiside yanlış....gelmek dururken:)))))

***bütün cümleler eğer istersenle başlar....sen bilirsinle son bulur:))

***tutku,sıradanlığı yok eden bir sihirdir:)

***son fırt'ına dahil et beni:)))))

***heba etmeyen veba olsun :)))))))))))))))))

***Beklemiyorum ki.......;)

***yanlış yapmak huyunsa, hız kesme...atletim süreyyam:)) koştur bakalım...en birinci yanlışa varacaksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz