14 Kasım 2010 Pazar

kelimeler dost, virgüller komşu, ünlemler sevgili....iki nokta üstüsteler ihanet bana:))))))


Bİ DÜNYA
Kalabalık değil ki sıkan
Sıkıntıdan kalabalıktayım ben…
Tek dost kalan benim bana.
Çıkmalarımsa;
Bulabilir miyim diye, benden bana.
Dünyaysa dünyayım işte,
Dağsız, tepesiz, çukursuz gördün diye..
Düz ovada yürümemek niye)
Yetemeyen ben değilim bana,
Hava var, su var, toprakta.
Bir benden yok…
Abartmıyorum inan beni sana…
Kendime dünya dediğime bakma,
Beni bir yaşayan bulsaydın,
Uzay derdi adıma))))


VAR
Sevgi her yerde var
Dünyanın her bir tarafında.
Her yaşta da tadabilirsin aşkı
Her kalpte başka türlü,,
Yaşam sevgisi, evlat sevgisi,doğa sevgisi…..
Sen sevmek iste yeter ki
Ama öyle bir iste, öyle bir iste ki sevdiğini,
Herkes de istesin
Ama
Sadece sen sahip ol……


BENSİZ 30.01.2005
Canıma kıymaya kıyamam.
Bensiz naparlar?
Kızlar özler,
Annem yorulur,
Kardeşim arayamaz,
Arkadaşlar eğlenemez,
Dostlar anlatamaz,
Sevgilim sevişemez…….
Beni kimse merak etmez, düşünmez, anlamak istemez ben yaşarken..!!
Fark etmez…..
Ama ölürsem…
Benden başka kimse ama hiç kimse onlara yetmez yetemezzz…
Ölmeyeyim pekala…
Zaten o kadar yapamıyorum ki yalnız,
Öbür dünya halleri belli olmaz..!!
Naparım cennette hemde yapayalnız


EYYY DOSSTT
Yalnızlığa dayanırım da bir başınalığa asla..!!
Yaşlanmak hoş değil, duvarlara baka baka, bir dost göz arayışıyla.
Karışmam bir şeye, susarım bile hatta, soru bile sormammm
Ama
Günün aydın, akşamın iyi olsun diyen biri olmalı,
Bir telefon sesi çalmalı arada sırada kulağımda….
Yoksa zor değil, hiç zor değil
Şekerli kahveyi yudumlamak bir başına doyasıya.
Ama kahven nasıl olsun diye soran olmalı yaawww arasıra
Olmalısın yanımda DOSTUM!!.
Ara sırada olsa, olmalısın.
Sen benim dostumsun
Ve benim senin varlığına ihtiyacım var..!!
Yanımda olup;
Sarılmana, dinlemene, dertleşmeye VELHASIL SANA ihtiyacım var……



BİLMEM NASIL BİR ŞEY 25.12.2005
Bir sarhoş olmak var,
Bir sarhoş gitmek var.
Şey gibi bu..!!
Bir seni sevmek var,
Bir de sensiz gitmek.
Güzelini, çirkinini sen ayır artık.
Aslında…
Bir varmış bir yokmuş gibi bir şey,
Yani çok şey
Ama hiçbirşey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz