5 Kasım 2010 Cuma

İLK AŞKIMA ŞİİRLER...SENE 85, YAŞ 15...YAŞANMIŞLIĞIN ÖDÜLÜDÜR MISRALAR...


İLK AŞKIMA ŞİİRLER…SENE 1985, YAŞ 15)bütün aşklar ödüldür...

Arabesk büyütüldük, bergenler, tüdanyalar,esengüller vardı o zaman…taverna müziği çıktı sonra ferdi özbeğen, ümit besen….çilekeş aşklar barındırdı şarkılar içlerinde…sanki hep gözüyaşlı, kalp kırık…elim kalem tutar tutmaz başlamışım yazmaya. Çocukça elbette,yüreğim yaşımdan büyükmüş yinede….hey gidi yıllar hey…. ben zerrin özer dinlerdim o yıllar...olmaz artık sevgilim, olmaz artık bu kadar... zerrin özer bu kasetinden piyasa müziği yaptığı için hiç memnun olmadı sonraları.onun sesinden bulamadım şarkıyı ama funda arar'dan buldum...ilk aşkım, ilk mısram ve anılarıma ithafen......güzel çocuklar, seven yüreklerdik.... yüzlerce şiir olmuş,,sadece bir kaçı bunlar...1985,1986,1987,1988...

BİR ŞEYSİN
Bir kitap gibisin cilt,cilt
Okudukça bırakamadığım,
Bir deniz gibisin dalga dalga,
Daldıkça çıkamadığım,
Bir ağaç gibisin yaprak yaprak,
Baktıkça ilham aldığım,
Bir gözyaşı gibisin damla damla,
İstemeden akıttığım,
Bir sevgili gibisin bana,
Sevdikçe kaçırdığım……

GİDECEKSİN
Bir taksi geçecek önümden;seni otobüse yetiştiren,
Bir otobüs kalkacak şu an; seni Ankara’ya götüren,
Bu gece yine anlamsız bir vakit uyanıp,
Dua edeceğim ardından,
Belim ağrıyana kadar sana)))))

KADIN ERKEK

Erkek; esmer,haşin, kalın dudaklı
Erkek; güven veren, rahat ısrarlı,
Erkek; hoş, çekici, yakışıklı,
Erkek; tek bir şeyi düşünen zavallı….

Kadın; kumral, masum, pembe dudaklı,
Kadın; mağrur, utangaç, çekingen tavırlı,
Kadın; güzel, alımlı, havalı,
Kadın; hiçbirşey düşünemeyen gerizekalı…….

GÖLGE MİSİN?
Bir gölge misin sen, güneşle beraber yanımda biten,
Bir gölge misin sen, bıkıp usanmadan takip eden,
Bir gölge misin sen, yaşadığım sürece beni izleyen,
Bir gölge misin sen, bir uzayıp, bir kısalıp, yürüyüp giden……

BENZERLİK
Kar yağdı, bembeyaz, tertemiz
Arkasından yağmur eritti onu
Tıpkı senin sevgimi erittiğin gibi…

ŞAKA
Sigaramda yol göründü,ister misin yanında,
Ben seni istiyorum gelir miydin yanıma
Gel deme, git gelme….. yalan attım ben sana…

İZ
Bu şehirde nefesin olmasın
Teneffüs etmeyelim aynı havayı
Ayak izlerini bırakma sokaklarda, takip etmeyeyim amansızca seni….

BİZ
Bir gün yaşayıp, bir gün düşünmek,
Her gün yaşayıp, hiç düşünmemek,
Her gün düşünüp, yaşayamamak….

UKALA
Gördüm seni hissettim,benden öc alamadın…
Sarıldım sımsıkı, okşadım..iz de bırakamadın…
Kokladım seni, dokundum..ses bile çıkarmadın..
Sevdim seni ukala…..sen buna inanmadın…

KÜFÜR
İstemiyorum seni hatırlamak..!!
- o zaman hatırlamaaaaa…
istemiyorum adını anmak…!!
- o zaman anmaaaaaaaa…
istemiyorum gözyaşı akıtmak…!!!
-o zaman akıtmaaaaaa….
İstemiyorum seni pis domuz…!!!
-bana bak ağzını topla..!!!




Funda Arar - AteÅ� DüÅ�tüÄ�ü Yeri Yakar (2009)
Yükleyen haylazcom. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz