26 Ağustos 2010 Perşembe

GÜNEŞİ GÖRDÜM….





Hep güneş batar, ay doğar seyredilir….yıllar var ki güneşin doğuşunu görmedim. Uyandım belki çok sabah kan ter içinde ama…. Birazda evin konumundan olsa gerek ben güneşi görmedim..!! sabah ezanını çok severim oysa. Eni konu can kulağıyla dinlerim. Ama gideyimde güneşin doğuşunu bir seyredeyim dememişim.Nasıl diyeyim ki sabahın Nuhlu vaktinde))))))

Bu sabah…..irkilerek uyandım aslında.acıyordu bir yerler.hiç de iyi rüyalar görmedim. Ama kan gördüm. Bozarmış derler rüyayı…sevindim kendi kendime.uyumadım sonra.güneş doğuyor baktım….seyrettim seyrettim.bu sefer bahçenin dış kapısını ben açtım.yol boyunca dizili lambaları kapattım…ekmekciyi çok bekledim, gelmedi körolasıca.kısacıkda dua ettim, umutla.

Ne güzel yer burası. Seyretmek için her şey var….ay, bulut, yıldız, güneş, deniz,dalgalar,yakamoz,yapraklar, kuşlar, insanlar…bir kere daha şanslıyım dedim…..ben çok şanslı bir insanım…tüm bunları seyretmek için gözlerim…seyretmeye gitmek için ayaklarım…düşünmeden, rahatca, huzurluca,saatlerce seyredebilmek içinde bir yerim var..!!!!

Ben şanslıyım aslında….BUNUN İÇİNDE ŞÜKRAN DUYUYORUM…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz