24 Ağustos 2010 Salı

3’Ü BİR ARADA.. SADECE 3'ÜN 1’İ BİRAZ FARKLI)




SABIR ŞÜKÜR, MÜSAMAHA….bunların çok yakın arkadaşlar olduğunu bilmiyordum..her gün öğrenecek bir şeyim olmasından da memnunum ayrıca. Öğrenmek de değil bu anlamların farkına varmak..!! öylesine telaffuz etmekten ziyade , eni konu yaşamak..hatta tekrar tekrar yaşayarak sindirmek…sistem işliyor…….!!!! Hele sindirim sistemim şaşırtıyor beni her defasında. Neyse ki çakın dişlileriyle uyum içerisindeyim. Adapte olmak hiç de zor değil.

Bunu yazarken konuşma dili ile yazıyor olmaktan aslında ne kadar memnun olacağım geldi aklıma. Mesela (bunların çok yakın arkadaşlar oldunu bilmiyodum.her gün öğrencek bişiyim olmasından memnunum ayrıca gibi)…)))))

Sabır…., sonuna kadar mı?? Ne kadar gerekli?? Biter mi? Biterse ürer mi? Sabrın ana temasının altında aslında bir korku mu vardır? Neden sabredilir?? Sabır neden iyi bir şeydir??

Şükür…. En az şeye bile şükretmek nedendir? Fazlasını istemek gereksiz midir? Hak etmeden mi istiyoruz ki şükür edelim.?? Neden hep alttakilere bakalım da üsttekilere erişmek için gayret etmeyelim. Şükretmek bir nebze yerinde saymayı getirmez mi??

Müsamaha……işte farklı olan..!!! zor buldum google da. Müsemma olarak kullanıyoruz sanki bunu hep. Müsemma göstermek gibi… meğer müsamaha imiş. Hoşgörü, anlayış, tolerans..işte bütün mesele…!!!! İşte en zor…işte hep beklenen.. işte alışkanlık yapan,,işte kullanılmaya sebep……arsızlık, hadsizlik vb bir sürü halleri peşinde getiren…dozu dozajı olmayan huy mu desem, davranış biçimim mi??

İşte bu 3 kafadar arkadaşı tanıştırdım sizlerle. Ben yeni tanımasam da hiç bu kadar samimi olmamıştım) fazla samimiyet tez ayrılık getirirmiş derler. Umarım öyledir….yoksa bu bahçeden hz. Harika olarak çıkacağım ben))))))

Sevgilerimle…

1 yorum:

yorum yaz