10 Ağustos 2010 Salı

UZAN UZAKTAN…))


UZAN UZAKTAN…))

Gözünden düşeni mümkün mü gönlünde tutmak??? Benim gözlerim bozuk zaten.. üstelik yakını göremiyorum…uzaklar mükemmeeellllll))))))))))))) uzağa tutmam lazım netlik artsın diye…nasıl parlak görünüyorlar bir anlatabilsem..çiğ beyazlar parlıyor, simsiyahlar görünmüyor. Eskiden kendimi görmeye zorlar yakından daha iyiymiş gibi yakınlaşırdım.tevekkeli yakınlaştıkça bulandı her şey..meğer hep büyük istememde ki maksatta buymuş. Görünürlükleri daha iyi oluyor.objeninde , insanında….allahtan hislerimin astigmatı yok..

Bana bir şeyler oldu..ya da yaşananların miyadı doldu. Kendimi çok sakin ve huzurlu buluyorum. Kendimle karşılaştığımda hürmette de kusur etmiyorum))) kusursuzluğu da çok severim ayrıca mümkün mertebe.Eskiden kızıp hiddetlendiğim hiçbir şey umurumda değil artık. Sadece birkaç kelime söyleniyorum öyle kendi kendime. Daha önce de yaşamıştım zaten. Ne öyle gene gene kızılır mı hiç..!!!! kabul edişlerimle defedişlerim çabuklaştı. Ne kambur ne semer ne hengameyi kaldıramayacak kadar yorgunum…hafifim. Kuş gibiyim. Kanatlarımda var üstelik. Yeri dolmayan bir şey yok ki…! zor dolan var…dolması zaman alan var, doldurmak istemeyenler var ama dolmayan yok…hele boşluğumu çapraz ateşe tutanlar olursa…!!! ( bu arada inanılmaz bir müjdeci böceği sürüsü tam 15 dakikadır tepemde uçuşuyor. Dikkatim dağıldı)

Ben bir daha ki yazımda mucizevi bir şeyleri olanca duygu yükü ve coşkuyla, kelimeleri yettirip yazmak istiyorum…çürük domatesi nasıl almıyorsak, olayın, insanın, anında çürüğüne arkayı dönüp gitmek gerek…temizleyip kullanmak için çok gariban, çok yok, çok aç, çok çaresiz ve kafasız falan olmak lazım. Öyle bile değil aslında. Her şey herkesin elinde…….!!!!!!!acımalarımda gitmiş üzerimden…yaşasınnnn yuupppiiii)))))))))

Kaç zaman kandırılıp, kızdırılmaya, üzülmeye, dolandırılmaya, aldanmaya, takat gösterip, devam edebilirizki????????


Sevgiyle kalın..hoşçakalın..

1 yorum:

  1. Güçlü bir kalem, güçlü bir yorum.... Sen gibi 'harika' bir yazı, tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil

yorum yaz